Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@18:00:55 GMT

طرح شکایت‌های تازه علیه شکارچی زنان +عکس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۸۵۳۹

طرح شکایت‌های تازه علیه شکارچی زنان +عکس

پرونده مرد شیطان صفت که متهم است در پوشش مسافربر زنان را ربوده و به‌آنها تعرض کرده با طرح شکایت‌های تازه وارد مرحله‌ای تازه شد.

به گزارش مشرق، اولین شکایت علیه متهم عصر روز یازدهم آذرماه در کلانتری ۱۴۷ گلبرگ مطرح شد. آن روز زنی جوان وحشت زده خودش را به کلانتری رساند و گفت: در خیابان جشنواره سوار یک پراید مسافربر شدم تا به سیدخندان بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده مردی لاغراندام و حدوداً ۴۵‌ساله بود. وقتی مسافتی کوتاه را طی کرد ناگهان به سمت بزرگراه شهید باقری تغییر مسیر داد که اعتراض کردم، اما توجه نکرد و به سمت شهرک امید رانندگی کرد. قصد داشتم در ماشین را باز کنم و خودم را به بیرون بیندازم که با هم درگیر شدیم.

او قصد تعرض داشت که موفق شدم با لگد در را باز کنم و خودم را به بیرون بیندازم. آن مرد بعد از سرقت کیف دستی‌ام از محل فرار کرد. 

با طرح شکایت پرونده به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد. کارآگاهان در جریان تحقیقات میدانی موفق شدند با بررسی دوربین‌های مداربسته شماره پلاک خودروی پراید نقره‌ای را به دست آوردند. آنها متوجه شدند که خودروی پراید در شهر ری اعلام سرقت شده است.

در حالی که تحقیقات در این باره جریان داشت بامداد هفدهم آذرماه مأموران پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محله اتابک پراید تحت تعقیب را شناسایی کردند و در جریان تعقیب و گریز متوجه شدند که راننده با زنی که در صندلی جلو سوار شده درگیر است. آنها سرانجام راننده را بازداشت کردند. زن جوان گفت: از محل کارم در افسریه خارج شدم تا به خانه ام بروم. کنار خیابان سوار پراید مسافربر شدم.

در نزدیکی خانه‌مان ناگهان راننده به کوچه‌ای خلوت پیچید و گوشه‌ای توقف کرد. او بعد از قفل کردن درها با تهدید به من تعرض کرد که ناگهان ماشین پلیس از راه رسید. 

بررسی سوابق راننده نشان داد که او مردی ۴۲‌ساله به نام علیرضا.‌ج است که بارها به اتهام جرائم جنسی، سرقت و آتش‌سوزی عمدی در تهران، اصفهان و ورامین بازداشت شده و به زندان افتاده است. در شاخه دیگری از تحقیقات و با توجه به سوابق متهم در جرائم جنسی و احتمال مطرح شدن شکایت‌های بیشتر پرونده به اداره شانزدهم پلیس‌آگاهی تهران فرستاده شد.

بررسی‌ها در این باره جریان داشت تا اینکه دو شکایت تازه علیه متهم مطرح شد. یکی از زنان که به شدت از ناحیه سر و صورت دچار شکستگی شده بود، گفت: دهم شهریورماه مقابل ترمینال جنوب سوار یک پژو آردی مشکی شدم تا به شهرستان بروم. راننده گفت که چند مسافر دارد که آنها  را در میدان بهمن سوار می‌کند. وقتی به میدان بهمن رسیدیم به مسیرش ادامه داد و کسی را سوار نکرد و به سمت قم رانندگی کرد.

وقتی اعتراض کردم به من حمله کرد و به شدت من را مجروح کرد. بعد در جاده‌ای خاکی در حاشیه آزاد راه تهران-قم به من تعرض کرد.

او سپس من را به شدت از ناحیه سر مجروح کرد به طوری که بیهوش شدم. وقتی چشم باز کردم هوا تاریک بود. به سختی خودم را به کنار اتوبان رساندم.

 سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به مطرح شدن شکایت‌های تازه علیه متهم و سوابق وی در جرائم مشابه، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس صادر شده و از شاکیان درخواست می‌شود برای پیگیری شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند. 

منبع: روزنامه جوان

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از انباری خانه‌ای در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد یک مرد جوان در ساعات پایانی شب به پارکینگ خانه مراجعه و پس از شکستن درب انباری اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و پس انجام اعمال مجرمانه با موتورسیکلت خود متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند وی به خانه‌های زیادی در شرق تهران دستبرد زده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده کارآگاهان با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت انباری از خانه‌های شهروندان به ارزش یک میلیارد ریال در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کره شمالی تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران را غیرقانونی و غیرانسانی خواند
  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است