Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، پیرامون تساوی این تیم با گسترش فولاد تبریز به خبرنگار برنا گفت: ما در این دیدار شاهد بازی خوبی بودیم. به هرحال در برخی از بازی ها مانند این رقابت توپ ها و موقعیت های فراوان تبدیل به گل نمی‌شود.

وی افزود: البته نبود 2-3 بازیکن در ترکیب اصلی نیز تاثیرگذار بود و دیگر سرخپوشان از موقعیت های خود هم نتوانستند استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بچه ها یک گل در همان نیمه اول می توانستند به ثمر برسانند، با گل های بسیار بیشتری این بازی را به سود خود به پایان می بردند.

ملی پوش اسبق ایران اظهار کرد: تمام تیم هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند با انگیزه مضاعف از دقیقه یک تا آخرین لحظه بازی به دنبال نشان دادن توانایی های خود هستند، حالا این کار را با دفاع اتوبوسی انجام می دهند یا برخی مواقع از تاکتیک های دفاعی پیچیده استفاده می کنند. به هرحال این بازی با تساوی به پایان رسید و پرسپولیس باید تمرکز خود را روی بازی‌های آینده بگذارد.

پنجعلی در پایان با اشاره به بازی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: با توجه به حضور هواداران در این بازی و اینکه سرخپوشان قطعا برنامه به ثمر رساندن گل در همان دقایق ابتدایی دارند فکر می کنم پرسپولیس زمین را با برد ترک کند، فقط من در اینجا باید تاکید کنم برخی مدام می‌گویند قهرمانی پرسپولیس قطعی شده، این موضوع دلیلی نمی شود که بازیکنان بخواهند حریفان را دست کم بگیرند. بازیکنان باید بازی به بازی جلو بروند و حفظ تمرکز در این برهه زمانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کادر فنی این موارد را به سرخپوشان گوشزد خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند

 سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند.

 راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد. 

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. 

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند. 

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با ۲ دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند.

 پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود‌. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها