Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@23:45:20 GMT

نقاشی عجیب قاتل زن ثروتمند کیاشهری! +عکس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۹۱۰۸

نقاشی عجیب قاتل زن ثروتمند کیاشهری! +عکس

اتفاق عجیب درپرونده قتل هولناک زن جوان کیاشهری، روند رسیدگی‌های پلیس در این پرونده را وارد مرحله تازه‌ای کرد.

ایران آنلاین: اتفاق عجیب درپرونده قتل هولناک زن جوان کیاشهری، روند رسیدگی‌های پلیس در این پرونده را وارد مرحله تازه‌ای کرد.

بر اساس این گزارش، در حالی که فرزام - ۳۰ ساله- عامل اصلی قتل فاطمه –زن ۲۶ ساله- معرفی شده بود، کارآگاهان پلیس پس ازشناسایی مخفیگاه وی، راهی آنجا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در بازرسی‌ها مقداری از لوازم متعلق به قربانی جنایت در کنار یک نقاشی به‌دست آمد. نقاشی کودکانه‌ای هم که روز ۲۰ دی ماه با مداد رنگی طراحی شده بود ازجمله این کشفیات بود. در این نقاشی مرد خطرناک خانه‌ای روستایی را در یک مزرعه به تصویر کشیده بود که در گوشه‌ای از محوطه آن چاهی قرار داشت. وی در بالای نقاشی تاریخ به تصویرکشیدن آن را با این جمله نوشته بود: «زندگی زیباست.»

عکس این نقاشی نیزاز سوی متهم به قتل به‌عنوان عکس صفحه تلگرامش اتنخاب شده و ازهمان روز روی تلگرام وی قرار داشت.    
این در حالی بود که بعد از انجام معاینات تخصصی پزشکی قانونی، تاریخ قتل همان روز ۲۰ دی اعلام شده است. اگر این نقاشی همزمان با قتل فاطمه از سوی متهم ترسیم شده باشد، حکایت از آن دارد که وی فردی خطرناک است که بعد از ارتکاب به قتل با آرامش خیال به نقاشی پرداخته و حتی برای اینکه اتفاقات آن روز را از یاد نبرد، تصویر آن را روی صفحه تلفن همراهش قرار داده است.
درحال حاضر دو متهم اصلی پرونده، مریم- ۳۴ ساله- و فرزام- ۳۰ ساله- از سوی پلیس بازداشت شده‌اند، اما از آنجایی که احتمال داده می‌شود تعداد افراد دخیل در این ماجرا بیشتر بوده باشند، تحقیقات پلیس از متهمان در این باره ادامه دارد.
دراین جنایت هولناک، بانوی جوانی از یک خانواده ثروتمند گیلانی که دانشجوی دانشگاه گیلان هم بود روز یکشنبه ۱۷ دی پس از پایان کلاس درس، وقتی از دانشگاه بیرون رفت تا به خانه برگردد یکی ازدوستانش را دید که سوار بر خودرو درطول مسیرمنتظرش بود. این درحالی بود که زن جوان نگون بخت نمی‌دانست چه سرنوشت شومی درانتظارش است. او در جریان یک سناریوی ازپیش طراحی شده، به ویلای اجاره‌ای ساحلی درحوالی زیباکنارکشانده شد. تا اینکه فهمید قربانی یک ماجرای گروگانگیری شده است. چرا که زن و مرد جوانی که او را ربوده بودند درتماس با پدرگروگان شان، خواستار دریافت مبلغ هنگفتی شدند. اما پس از آن تماس‌هایشان قطع شد. از سوی دیگر چند روز بعد مأموران پلیس با ردیابی‌های تخصصی، جسد زن مطلقه که مادر یک فرزند خردسال بود را در عمق چاه پنج متری واقع در مزرعه‌ای در اطراف کیاشهر پیدا کردند و پرده از راز جنایتی هولناک برداشتند. درتجسس‌های جنایی مشخص شد این زن ازسوی یکی ازمشتریان فروشگاه لباس فروشی‌اش ربوده شده و با انتقال به ویلا کشته شده است.
هم‌اکنون تحقیقات تخصصی برای افشای ابهام‌های باقی مانده دراین جنایت ادامه دارد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003FNY

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سردار سلمانی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6081389

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد