Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: متاسفانه در خصوئص اعتبارات فرهنگی و بودجه این حوزه حاشیه سازی هایی صورت گرفت و سعی شد در فضای مچازی بعضی از موسسات فرهنگی تخریب شوند که این خسارت به فرهنگ ما وارد می کند.

وی افزود: حاشیه سازی های منفی در خصوص اعتبارات حوزه های علمیه که در سال های گذشته کمتر شاهد آن بودیم بخشی از فضاسازی های سیاسی و اجتماعی بود که مردم را نسبت به این اعتبارات حساس کنند و رویکرد منفی مردم به ضرر فرهنگ چامعه ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اراک در مجلس بیان داشت: این فضاسازی ها و سیاسی کاری ها اجحاف در مورد فرهنگ کشورماست و کاهش محسوس بودجه فرهنگی خسارت آفرین خواهد بود.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار شدید باران از فردا شروع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی در پی ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های همرفتی از روز فردا جمعه (۷ اردیبهشت) تا شنبه (۸ اردیبهشت)، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

این سامانه مخاطراتی از قبیل رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ را به همراه خواهد داشت.

همچنین سامانه مذکور در روز جمعه استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب خراسان رضوی و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و در روز شنبه استان‌های کرمان، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان را در برخواهد گرفت.

احتمال آب‌گرفتگی معابر، احتمال جاری‌شدن روان آب، تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی از جمله اثراتی است که این سامانه می‌تواند به همراه داشته باشد.

در این راستا به احتیاط در سفرها به‌ویژه برون‌شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابه‌جایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها و تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه می‌شود.

کد خبر 6088811 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری