Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان-سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: جایگاه تیم فوتبال شهرداری همدان تا پایان فصل با توجه به دیدارهای مستقیم و نزدیکی امتیازات غیرقابل‌پیش‌بینی است.

بابک صمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیروزی هفته گذشته تیم فوتبال شهرداری همدان برابر خیبر خرم‌آباد اظهار داشت: تیم شهرداری همدان در این دیدار علاوه بر بعد فنی باید با حواشی این مسابقه نیز مبارزه می‌کرد چراکه مربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد به شدت سعی بر ایجاد حاشیه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم قبل از بازی و هم بین دو نیمه به بازیکنان خود تذکر داده بودیم که اگر به دنبال کسب نتیجه هستید به‌هیچ‌وجه وارد بازی حاشیه تیم حریف نشوید، افزود: حاشیه‌سازی مربی تیم خیبر خرم‌آباد باعث شد تا داوری هم به سمت تیم خیبر کشیده شود و در کوچک‌ترین برخورد بازیکن ما با تیم حریف داور به سود خیبر خطا می‌گرفت کمااینکه مربی حریف بارها کمک‌داور را تهدید کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان بابیان اینکه حتی یک موقعیت گل به تیم خیبر خرم‌آباد ندادیم، گفت: بازیکنانمان بسیار هوشمندانه بازی کردند و در نیمه اول در دقایق ابتدایی موفق شدیم به گل برسیم و اجازه اینکه تیم حریف به دروازه ما نزدیک شود را ندادیم.

صمدیان بابیان اینکه اگر کمی خوش‌شانس و با دقت بودیم در نیمه دوم هم می‌توانستیم به گل برسیم،  عنوان کرد: در این نیمه بازیکنانمان ۳ موقعیت ۱۰۰ درصد را به هدر دادند وگرنه می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری تیم فوتبال خیبر را شکست دهیم.

وی با اشاره به دیدار این هفته تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: بازی این هفته ما برابر گیتی پسند اصفهان یکی از سخت‌ترین بازی‌ها خواهد بود چراکه این تیم می‌خواهد آخرین تلاش‌های خود را برای بقا انجام دهد و قطعاً دست به بازی انتحاری خواهد زد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: به بازیکنانم هشدار داده‌ام که اگر یک نفر فکر کند که ما از قبل برنده خواهیم بود ۱۰۰ درصد نتیجه بازی را از دست خواهیم داد و باید با این دیدگاه وارد میدان شوند که برابر تیم بالا جدول مسابقه می‌دهند.

صمدیان بابیان اینکه احساس می‌کنم هیچ‌کس به تیم شهرداری همدان توجهی نمی‌کند، گفت: حتی یک نفر از مسئولان استان‌همدان خبری از تیم ما نمی‌گیرد در حالی که به تیم همشهری ما به‌موقع تزریق پول انجام و از آن حمایت می‌کنند.

وی یادآور شد: هیچ‌کس سراغ تیم ما را نمی‌گیرد و یک بار در تمرینات احوال تیم ما را نمی‌پرسند درحالی که نیازمند حمایت مالی و معنوی مسئولان استانی هستیم و اگر این تیم سقوط کند جوانان و نوجوانان این شهر خیلی ضرر خواهند کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!

به گزارش "ورزش سه" حسین ابرقویی‌نژاد، مدافع باتجربه تیم خیبر خرم‌آباد که در قلب خط دفاعی این تیم به میدان می‌رود، در دیدار تیمش با دریا بابل در دقایق پایانی نیمه اول روی ارسال بازیکن حریف، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و تیمش با باخت یک بر صفر نیمه اول به رختکن رفت.
در نیمه دوم در حالی که فشار بی‌اندازه‌ای روی شاگردان مهاجری وجود داشت آن‌ها با نتیجه ۲ بر ۲ بازی را دنبال می‌کردند ابرقویی‌نژاد تا محوطه جریمه حریف پیش آمد و با یک جاگیری مناسب گل سوم تیمش را به ثمر رساند و شاگردان مهاجری را از شمالی‌ها پیش انداخت. گرچه این گل کمتر از ۲ دقیقه دوام آورد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد، اما گل دقایق پایانی خیبر این تیم را برنده از زمین مسابقه بیرون فرستاد.

به این ترتیب ابرقویی‌نژاد که مهره قابل اعتماد مهاجری در خط دفاعی خیبر به حساب می‌آید در این بازی ۲ گل را به نام خودش ثبت کرد؛ یکی به دروازه خودی، یکی به دروازه حریف!
خیبر خرم‌آباد با این برد سختی که به دست آورد همچنان رکورد صد در صدی برد در بازی‌های خانگی را به نام خود ثبت کرد و با ۷ امتیاز اخلاف نسبت به تیم دوم، در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ آزادگان حضور دارد.

دیگر خبرها

  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)