Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - به دلیل برودت هوا ؛ امروز فعالیت مدارس شهرهای ازنا ، الیگودرز و نورآباد با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: تعطیلی بی رویه مدارس فی نفسه آسیب زاست و باید تلاش همگان فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت آموزشی مدارس و رفع موانع و مشکلات پیش رو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی قربانی تاکید کرد: برنامه مدارس بر اساس تقویم آموزشی سالانه تنظیم شده و تعطیلی های غیر منتظره می تواند بر کیفیت آموزش مطلوب در مدارس تاثیر منفی بگذارد، لذا انتظار می رود تعطیلی یا تاخیر در فعالیت آموزشی مدارس آخرین گزینه پیشنهادی مناطق و شهرستانها باشد.

قربانی در ادامه بر این نکته تاکید کرد: طبق مصوبه شورای عالی مدیریت بحران استان ، تنها مرجع قانونی برای اعلام تعطیلی مدارس در سراسر استان روابط عمومی آموزش و پرورش استان است و هیچ نهاد یا دستگاه دیگری بدون هماهنگی با این اداره کل مجاز به اعلام تعطیلی یا تاخیر در فعالیت مدارس نیست.

 روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: به منظور جلوگیری از هر گونه بی نظمی هیچ منطقه یا شهرستانی مجاز به صدور اطلاعیه در این خصوص نیست و اطلاعیه های روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان ملاک عمل مدیران خواهد بود.

وی در پایان به استعلام از اداره کل هواشناسی در خصوص میزان آلاینده های گردو غباری اشاره کرد و افزود : بر اساس پیش بینی هواشناسی میزان آلاینده ها فردا ناپایدار خواهد بود و از میزان آلاینده ها به شدت کاسته خواهد شد و ضرورتی هم برای تعطیلی مدارس در هیچ جای استان وجود ندارد.

 

46

 

کلید واژه‌ها : استان لرستان - بارش برف - باران - مدرسه -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صحرايي افزود: مدارس جايگاه تحقق عدالت آموزشي است و سهم دانش آموزان مناطق محروم براي ورود به مدارس خاص بايد بيشتر شود.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه امكانات مدارس بايد بين همه دانش آموزان مناطق مختلف كشور تقسيم شود اظهار داشت: رئيس جمهور محترم بر ارتقاي كيفيت و تقويت مدارس دولتي تاكيد دارد و بايد تلاش كنيم كيفيت آموزشي و تربيتي مدارس دولتي را ارتقا دهيم اين امر با همكاري و همراهي معلمان ميسر مي‌شود.

وي با اشاره به ضرورت تقويت مدارس دولتي ابراز داشت: تامين نيروي مورد نياز مدارس دولتي، تهيه و تدوين برنامه عملياتي براي تقويت و ارتقاي مدارس دولتي، ارزيابي مستمر عملكرد مدارس دولتي، طراحي استانداردهاي تقويت مدارس دولتي و تدريس معلمان خاص در اين مدارس از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وزير آموزش و پرورش در ادامه تاكيد كرد: هدف اصلي ما در آموزش و پرورش، تقويت جايگاه مدرسه است براي تقويت و ارتقا جايگاه آن بايد برخي از محدوديت‌ها را بر داشته واختياراتي را به اين مدارس تفويض كنيم.

دیگر خبرها

  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان