Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:31:24 GMT

بخش خبری صدا و سیمای مرکز اردبیل گسترش می یابد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۱۰۶۲۹

بخش خبری صدا و سیمای مرکز اردبیل گسترش می یابد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل صدا وسیمای مرکز اردبیل گفت: با هدف جلب رضایت عمومی بخش های خبری این مرکز افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا ، علی ملا احمدی روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال افزود: با راه اندازی استودیوی جدید دیجیتال 2 بخش خبری سیما و سه بخش خبری در صدا در نوبت های صبح و عصر هر روز را به بخش های خبری موجود این مرکز اضافه کرده و رضایت عمومی را در پخش اخبار مناطق مختلف استان جلب می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اهمیت پخش خبرهای مربوط به اعلام وضعیت و پیش بینی هوا از سوی اداره هواشناسی گفت: تجهیزات هوشمند پخش خبر هواشناسی خریداری شده و با راه اندازی آن تا پایان امسال تحول مهمی در پخش اخبار هواشناسی استان ایجاد خواهد شد.
او اظهار کرد: بسیاری از مطالبات مردم به حق بوده و رسانه ملی وظیفه دارد به رسالت خود در این زمینه ادا کند که در این خصوص نیز بخش صدای مخاطبان بزودی در مرکز اردبیل راه اندازی خواهد شد.
وی با بیان اینکه نگاه صدا و سیمای مرکز اردبیل به هر 10 شهرستان استان یک نوع نگاه با پرهیز از هرگونه حب و بغض می باشد، گفت: مشکلاتی را در بخش تهیه و پخش اخبار شهرستان ها بدلیل فقدان دفاتر خبری در تمام شهرستان های استان داریم که با قول مساعد استاندار اردبیل و خرید تجهیزات مورد نیاز تهیه خبر در شهرستان ها بزودی بخشی از این مشکل برطرف خواهد شد.
وی اظهار کرد: تاکید تهران بر رعایت 15 دقیقه زمان پخش خبر از 2 بخش خبری سیمای اردبیل محدودیت پخش اخبار در این مرکز را به همراه داشته که با اضافه شدن 2 بخش خبری به مجموع بخش های خبری این مشکلات بزودی برطرف خواهد شد.
وی افزود: انجام کار فرهنگی نیازمند دقت ، ظرافت و زمان است که تلاش می کنیم با رعایت این اصول در صدا و سیمای مرکز اردبیل و با ارائه کارهای فرهنگی مناسب برای ترویج الگوی مصرف درست ، سبک زندگی اسلامی در جامعه سطح آسیب های اجتماعی را بطور ملموسی کاهش دهیم.
وی با قدردانی از همکاری فرماندار خلخال در تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای راه اندازی ایستگاه های دیجیتال در روستاهای فاقد پوشش گفت: در حال حاضر 27 روستای این شهرستان از دریافت برنامه های دیجیتال صدا و سیما محروم هستند.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • کاهش مرگ و میر نوزادان در اردبیل
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت