Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت- رئیس هیئت بوکس گیلان گفت: مسابقات انتخابی بوکس رده سنی نوجوانان و جوانان استان به مدت دو روز به مناسبت دهه فجر در رشت برگزار می شود.

امین قاسمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی در رده سنی نوجوانان و جوانان بوکس استان گیلان، اظهار کرد: این مسابقات به مدت دو روز به مناسبت دهه فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: این مسابقات در روزهای شنبه و یکشنبه ۷ و ۸ بهمن ماه جاری در شهرستان رشت برگزار می شود.

رئیس هیئت بوکس گیلان با اشاره به تعداد سهیمه هر شهرستان برای معرفی بوکسورها در هر رده سنی، خاطرنشان کرد: هر کدام از شهرستان ها می توانند در در هر رده سنی سه بوکسور به این مسابقات اعزام کنند.

قاسمی پور پشتوانه سازی، شناسایی استعدادهای جدید در رشته پرطرفدار بوکس در سطح شهرستان های استان گیلان را اولویت و سیاست اصلی هیئت بوکس استان برشمرد و گفت: این مسابقات نیز علاوه بر آماده سازی تیم های رده سنی نوجوانان و جوانان و برگزاری اردوهای تدارکاتی و حضور در رقابت های استانی و کشور فرصت برای شناسایی استعدادهای جدید برای کادر فنی فراهم می کند.

وی در ادامه با اشاره به مکان برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز تعداد بوکسورهای شرکت کننده مشخص نیست مکان مسابقه نیز متعاقبا اعلام می شود.

به گفته این قاسمی پور در این دوره از رقابت ها در رده سنی نوجوانان تنها بوکسورهای متولد  ۸۰/۱۰/۱۱تا ۸۲/۱۰/۱۰ و در رده سنی جوانان متولدان ۷۸/۱۰/۱۱تا ۸۰/۱۰/۱۰مجزا به شرکت در مسابقات هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مسابقات بوکس نونهالان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیکار‌های بوکس قهرمانی نونهالان ایران قرار بود از ۲۲ اردیبهشت ماه به میزبانی تهران آغاز شود که برگزاری این رویداد به تعویق افتاد.   زمان جدید برگزاری این مسابقات، متعاقبا از سوی فدراسیون بوکس اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد