Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اعمال فشار توسط آمریکا و هند یک تیم از سازمان ملل برای بررسی شیوه تحت نظر گرفتن سرکرده گروه جماعت الدعوه به پاکستان سفر کرد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه شبه قاره نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، هم‌زمان با اوج‌گیری تنش بین پاکستان و آمریکا، یک تیم بازرسی از سازمان ملل به پاکستان اعزام شدند تا وضعیت «حافظ سعید» را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه پس از اعمال فشار مکرر از سوی آمریکا و هند به پاکستان سفر کرده‌اند تا درباره شرایط تحت نظر داشتن او توسط پاکستان گزارش تهیه کنند.

از سوی دیگر دولت پاکستان با رد خبر درج شده در رسانه‌ها اعلام کرده است: سفر هیئت مذکور تنها به منظور بررسی بعضی اوضاع جاری در این کشور است و ارتباطی به موضوع سرکرده گروه جماعت الدعوه ندارد.

گفتنی است سخنگوی وزرات خارجه آمریکا دو روز پیش خواستار برخورد جدی دولت اسلام آباد با حافظ سعید شده بود.

«هدر نائرت» ضمن متهم کردن حافظ سعید به دست داشتن در انفجارهای سال 2008 بمبئی که منجر به کشته شدن بیش از 140 نفر شد گفت: ما در مورد شیوه تحت نظر گرفتن وی توسط دولت پاکستان به شدت نگران هستیم.

مقامات پاکستان می‌گویند اتهامات دهلی‌نو و واشنگتن بی‌اساس بوده و هیچ مدرک مستدلی علیه حافظ سعید وجود ندارد.

دادگاه پاکستان پس از چند ماه تحت نظر گرفتن حافظ سعید اخیرا او را به دلیل عدم وجود مستندات کافی آزاد و پرونده وی را مختومه اعلام کرده بود.

آمریکا در تلاش است تا از طریق مجامع جهانی اسلام آباد را تحت فشار قرار داده و به اهداف خود درباره منطقه و افغانستان برسد.

انتهای پیام/.

R36461/P36461/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،پرویز خیرفام اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های مردمی به سامانه خدمات ۱۲۲ در خصوص کمبود فشار آب و قطعی آب در برخی مناطق کوی دانشگاه اکیپ اتفاقات و کارشناسان امور جهت بررسی موضوع در ساعات مختلف به منطقه اعزام و با بررسی بعمل آمده محل حادثه را پیدا و با توجه به معیوب شدن شیر فلکه سایز ۲۰۰ چدنی و همچنین ترکیدگی لوله آب شرب که باعث کم آب شدن این مناطق شده بود اقدام به تعویض شیر فلکه و ترمیم شکستگی کردند.   وی افزود: با اقدامات انجام شده مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه نقده مرتفع شد.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده