Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه احداث بیمارستان درجه ۲ از نیازهای اساسی مردم مارگون است، گفت: تبدیل بخش به شهرستان مهم‌ترین خواسته مردم این بخش از استاندار است. ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

شاهرخ کناری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: بخش مارگون دارای 20 هزارنفر جمعیت بوده که از این تعداد 10 هزارنفر در دهستان زیلایی زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه دهستان زیلایی ظرفیت خوبی در حوزه‌های شیلات، کشاورزی و باغداری دارد، عنوان کرد: 32 طرح پرورش ماهی و بیش از 5 هزار کلنی زنبور عسل در این منطقه وجود دارد.

وی با اشاره به مسیر 550 کیلومتر مارگون، افزود: تنها 42 درصد این مسیر آسفالت است و در 4 سال گذشته بیش از 60 کیلومتر عملیات آسفالت در این بخش انجام شده است.

کناری یکی از نیازهای اساسی مردم مارگون را احداث بیمارستان درجه 2 در این بخش عنوان کرد و گفت: پوشش خدمات آنتن دهی تلفن همراه، تکمیل پروژه گازرسانی به دهستان جوکال و آغاز گازرسانی به دهستان زیلایی از دیگر مشکلات مردم این بخش است.

فرماندار بویراحمد به خدمات دولت در بخش عمران روستایی اشاره کرد و افزود: طرح هادی در 3 روستای این دهستان اجرا شده است و تاکنون 3 خانه بهداشت نیز در این منطقه احداث شده است.

کناری از ساخت مرکز جامع سلامت در استان خبر داد و گفت: مهم‌ترین خواسته مردم این منطقه ارتقاء دهستان زیلایی به بخش و تبدیل بخش مارگون به شهرستان است.

انتهای پیام/ ت

R41452/P1336/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰ هزار میلیارد تومان، اعتبار مورد نیاز طرح دارویار

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید جلیل میرمحمدی میبدی گفت: علیرغم اینکه تاکید داشتیم برای اجرای درست و کامل طرح دارویار در سال ۱۴۰۲ نیاز به ۹۰ تا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان داریم، متاسفانه ۶۹ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد که از این مبلغ هم تنها 50 درصد آن محقق شد.   وی افزود: بودجه این طرح برای سال جاری هم با رشد بسیار مختصری در جداول بودجه پیش بینی شده در حالی که حداقل بودجه مورد نیاز برای این طرح باید ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار میلیارد تومان باشد.   نماینده مردم تفت و میبد در مجلس گفت: به طور قطع دود عدم اختصاص به موقع و کافی بودجه به طرح دارویار به چشم مردم می‌رود و به مردم به ویژه قشر مستضعف آسیب زیادی وارد می‌شود.   وی افزود: امیدواریم مجلس در سال جاری آن چه که تصویب می‌کند عدد بسیار بیشتری باشد و همچنین شاهد نظارت جدی تری در بحث دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی و شیرخشک باشیم.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • بارش باران بهاری و جاری شدن سیل در رودخانه شور دهستان گرده کوه +فیلم
  • ۱۳۰ هزار میلیارد تومان، اعتبار مورد نیاز طرح دارویار
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت