Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی مازندران، به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره دریانوردان شجاع و دریادل مراسم پر فیض زیارت عاشورا با حضور مسؤولان و کارکنان اداره‌کل بنادر و دریانوردی مازندران و شرکت‌های تابعه در نمازخانه اداره کل بنادر  دریا نوری مازندران در نوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای کشتی نفت‌کش «سانچی»، اظهار کرد: این عزیزان جان خود را در راه خدمت به کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی فدا کردند.

محمدتقی‌ انزان‌پور افزود: فعالیت‌های دریایی همواره با سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری روبرو است و دریانوردان ما با کمترین امکانات در دریاها و اقیانوس‌ها برای به گردش درآوردن چرخ اقتصاد کشور تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه سوانح و مخاطرات بی‌شماری هر لحظه جان دریانوردان را تهدید می‌کند، افزود: این سانحه ناگوار در آب‌های ساحلی «چین» که یکی پر مخاطره‌ترین کانال‌های ورودی تردد کشتی‌ها است روی داد و منجر به جان باختن شهادت‌گونه ۳۲ خدمه نفت‌کش «سانچی» شد و ملت بزرگ ایران را داغدار کرد.

آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران نیز با گرامی‌داشت یاد و خاطره دریانوردان جان باخته در سانحه غم‌انگیز «سانچی» گفت: برگزاری این مراسم را در راستای قدرشناسی و ادای احترام به روح بلند این عزیزان بسیار کار ارزشمند و قابل تحسینی است و باید همواره قدردان تلاش‌ها و ایثارگری‌های آنان باشیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت روز دختر: منزوی کردن زنان را به هیچ وجه قبول نداریم / دختران سرمایه بزرگ کشور هستند

به گزارش قدس آنلاین، «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در مراسم جشن گرامیداشت روز دختر "دختران آرمانی" که صبح امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت برگزار شد ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تصریح کرد: به برکت نام فاطمه معصومه روز دختر مبارک باد، از برگزار کنندگان این نشست باشکوه تشکر می‌کنم. به وجود شما دختران افتخار می‌کنیم. 

وی در ادامه بیان کرد: دختران عزیز شما معلمان و استادان دانشگاه و صاحبان اندیشه فردا برای جامعه و آینده سازان کشور هستید. شما دختران سرمایه بزرگ برای خانواده، شهر استان و کشور هستید و ما قدر شما را می ‌دانیم. 

رئیس جمهور گفت: دختر هدیه خداوند است. شما هدیه های الهی هستید و ما به شما به عنوان هدیه های گرانقدر پروردگار نگاه می کنیم. ما نه نگاه مغرب زمین را در مورد زن و دختر قبول داریم که یک نگاه ابزاری است و نه آن نگاهی که می خواهد زن را از جامعه و نقش افرینی جدا کند. دختران ما می توانند همسران و مادران ارزشمند باشند و هم میتوانند در عرصه اجتماع نقش افرین باشند.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری گرامیداشت هفته ایمنی حمل و نقل و تقدیر از برگزیدگان ریلی
  • قرعه کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور ۲ تیم مازندرانی
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت روز دختر: منزوی کردن زنان را به هیچ وجه قبول نداریم / دختران سرمایه بزرگ کشور هستند
  • رئیس جمهور: دختران سرمایه بزرگ برای کشور هستند
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • خروج شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از مجموعه محیط زیست پس از ۳۰ سال
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد