Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران از عدم ترمیم حقوق کارکنان عملیاتی سازمان آتش‌نشانی گلایه کرد و گفت: اگر این دستورالعمل درباره حقوق آتش‌نشانان نبود و درباره مدیران بود، آیا باز هم به همین میزان به اجرای آن کم توجهی می‌شد؟

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مجید فراهانی در سی و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه ایمنی یک نیاز ضروری برای زندگی است، اظهار کرد: در این مسیر آتش‌نشانان حافظان ایمنی شهر و قهرمانان نجات زندگی شهروندان هستند که در مسیر انجام وظیفه ایثارگری‌های فراموش ناشدنی‌شان همیشه در خاطره‌ها ماندگار است و همه ما یکی از جلوه‌های ایثار آتش‌نشانان قهرمان را در پلاسکو دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر ما لازم است تا با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود و نظارت بر اجرای مصوبات شورا زمینه‌های تکریم و حل مشکلات این عزیزان را فراهم کنیم.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران با اشاره به بند ب تبصره 37 بودجه سال 96 شهرداری تهران اضافه کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی موظف شده به منظور ترمیم حقوق کارکنان عملیاتی سازمان آتش‌نشانی جهت اصلاح فوق‌‌العاده خاص کارکنان عملیاتی از مرتبه 4 الی 14 خود دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق را بازنگری و پس از تصحیح شورای سازمان اجرایی کند.

وی در این زمینه به طرح سوالی پرداخت و گفت: ‌اکنون با گذشت 10 ماه از ابلاغ این تکلیف قانونی، وضعیت اجرای این مصوبه چگونه است؟ متاسفانه برابر گزارش اجرای تبصره‌های ارائه شده از سوی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران درباره اجرای این بند تنها پاسخ داده شده است که تدوین دستورالعمل در دستور کار شورای سازمان قرار گرفته است.

فراهانی افزود: جای سوال است که سازمان آتش‌نشانی در این مدت چه کرده است، اگر این دستورالعمل درباره حقوق آتش‌نشانان نبود و درباره مدیران بود باز هم به همین میزان به اجرای آن کم توجهی می‌شد؟

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم در اجرای بند 3 نماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور درباره اجرای هر چه سریعتر بند ب تبصره 37 بودجه سال 96 شهرداری تهران به این نهاد و رئیس سازمان آتش‌نشانی تذکر می‌دهم و انتظار دارم تا با اجرای این تکلیف قانونی پیش از پایان سال 96 اقدام عملی در مسیر تکریم آتش‌نشانان زحمتکش به انجام برسد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد /ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری ابلاغ شد
  • نخستین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه بازنشسته شدند
  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه