Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برنامه پايش امشب اول بهمن با موضوع بررسي وضعيت اشتغال مديران بازنشسته و پروازي و علل افزايش نرخ ارز روي آنتن شبکه يک مي رود.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي شبکه يک، نرخ دلار آمريکا که در هفته هاي گذشته با روند صعودي قيمت روبرو بوده و درنخستين روز هفته جاري نيز اين افزايش قيمت ادامه داشته و به 4500 تومان رسيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علت صعود نرخ دلار و اثرآن بر اقتصاد کشور و اوضاع معيشتي مردم دربرنامه امشب پايش بررسي مي شود. در بخش ديگري از برنامه امشب لايحه تعارض منافع واکاوي و تشريح خواهد شد.
همچنين در بخش ديگر برنامه با حضور مرتضي لطفي مديرعامل شستا، سليم عادل نژاد مدير هلدينگ خليج فارس و محمدرضا پورابراهيمي نماينده مجلس شوراي اسلامي، وضعيت اشتغال مديران بازنشسته، مديران پروازي، موضوع تخلفات مديران و وعده هاي مسئولان براي پيگيري تخلفات، پيگيري مي شود.
در سوال نظرسنجي برنامه امشب هم از بينندگان پرسيده شده است: انتشار گزارش دخل و خرج و شفافيت عملکرد مديران کداميک از دستگاه ها بايد در اولويت باشد؟ 1- بانک ها 2- اصناف 3- دادگاه ها 4- وزارت بهداشت 5- سازمان امور مالياتي.
علاقمندان به شرکت در نظرسنجي مي توانند عدد گزينه مورد نظر خود را به سامانه 30000111 پيامک کنند.
در قسمت پاياني برنامه هم سه جوان موفق تجربيات موفقيت خود را در اختيار بيننده ها و جوانان جوياي کار قرار خواهند داد.
پايش به تهيه‌کنندگي علي ملکي، کاري از گروه دانش و اقتصاد شبکه يک سيما است که يکشنبه‌ها بعد از سريال شبانگاهي با اجراي کياداوود اسفندياري از اين شبکه پخش مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد آلمان شگفتی آفرید

یک نظرسنجی نشان داد که بخش خصوصی آلمان در ماه آوریل به طور غیرمنتظره‌ای به رشد بازگشت که ناشی از افزایش قابل‌توجه فعالیت در بخش خدمات این کشور بود.

به گزارش ایسنا، شاخص مدیران خرید ترکیبی آلمانی که توسط S&P Global گردآوری شده است، در این ماه از ۴۷.۷ در ماه مارس به ۵۰.۵ افزایش یافت. این بالاتر از پیش‌بینی نظرسنجی رویترز از ۴۸.۵ و اولین قرائت بالای ۵۰ بود که نشان‌دهنده رشد در ۱۰ ماه آینده است. شاخص مدیران خرید ترکیبی، بخش‌های خدمات و تولیدی را که مجموعاً بیش از دو سوم اقتصاد آلمان را تشکیل می‌دهند، ردیابی می‌کند.

کارشناسان اظهار کردند که با توجه به آمار شاخص مدیران خرید، تخمین می‌زنیم که تولید ناخالص داخلی ممکن است پس از رشد تخمینی ۰.۱ درصدی در سه ماهه اول، در سه ماهه دوم ۰.۲ درصد افزایش یابد.

سیروس د لا روبیا، اقتصاددان ارشد بانک تجاری هامبورگ گفت شاخص بخش خدمات در این ماه از ۵۰.۱ در ماه مارس به ۵۳.۳ رسید که بالاترین میزان در ۱۰ ماه گذشته و بالاتر از پیش بینی ۵۰.۵ بود. د لا روبیا گفت بخش خدمات ممکن است به عنوان یک کاتالیزور برای اقتصاد کلی عمل کند.

این نظرسنجی نشان داد اگرچه تولید همچنان در انقباض باقی مانده است، اما میزان کاهش تولید کارخانه نزولی شده و اعتماد تولیدکنندگان کالا به بالاترین حد خود در یک سال گذشته رسیده است. شاخص مدیران خرید تولیدی از ۴۱.۹ در ماه قبل به ۴۲.۲ افزایش یافت، اگرچه این شاخص کمتر از پیش بینی ۴۲.۸ در نظرسنجی رویترز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس