Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@23:23:13 GMT

کاهش بودجه صداوسیما نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۱۱۸۹۵

کاهش بودجه صداوسیما نگران کننده است

به گزارش جهان نيوز، حسین کنعانی‌مقدم دبیرکل حزب سبز ایران با اشاره به کاهش بودجه سازمان صداوسیما در لایحه بودجه 97، اظهار کرد: امام راحل توصیه‌ای دارند مبنی بر اینکه صداوسیما دانشگاه است. مقام معظم رهبری نیز فرمودند هزاران توپخانه دروغ‌پردازی، بزرگ‌نمایی مشکلات به سمت  ملّت ایران از راه‌هایی که امروز وجود دارد و دیروز وجود نداشت، مشغول شلیکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در مورد فضای مجازی این را می‌گوییم که مواظب شلّیک توپخانه‌ی دشمن باشید.

وی ادامه داد: اگر به بیانات مقام معظم رهبری توجه کنیم به اهمیت سازمان صداوسیما در بحث مقابله با جنگ نرم دشمنان پی می‌بریم.

کنعانی‌مقدم با تاکید بر اینکه کاهش بودجه صداوسیما نگران کننده است، اظهار کرد: صداوسیما در عرصه بین‌المللی رقبای جدی دارد و اگر بودجه آن کاهش یابد دیگر چگونه به مقابله با جنگ نرم بپردازد.
وی ادامه داد: اگر مهمات مورد نظر صداسیما در جنگ نرم دشمنان که همان بودجه این سازمان است را تامین نکنیم در واقع اعلام کردیم که ما در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم تسلیم شده‌ایم.

دبیرکل حزب سبز ایران اضافه کرد: صداوسیما یکی از مهمترین رسانه‌هایی که می‌تواند به مقابله با تهدیدات دشمنان خارجی بپردازد و باعث شفافیت، اطلاع‌رسانی و آموزش اقشار مختلف مردم می‌شود.
کنعانی‌مقدم در این زمینه به مجلس و دولت پیشنهادی داد و بیان کرد: بهتر است مجلس شورای اسلامی و دولت،  نهادها و سازمان‌های فرهنگی که بودجه می‌گیرند را تجمیع کنند و بیشترین سهم را به صداوسیما اختصاص دهند تا بتوان در زمینه مقابله با جنگ نرم دشمنان  وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

وی اضافه کرد: با توجه به رکود اقتصادی کشور درآمدهای صداوسیما از تبلیغات کاهش یافته است و این سازمان قادر به تامین منابع مالی لازم برای تولید برنامه‌های خود نیست.

دبیرکل حزب سبز ایران با اشاره به ضرروت حمایت بیشتر از سازمان صداوسیما، تاکید کرد: صداوسیما باید درباره تعرفه‌های تبلیغاتی خود تجدید نظری داشته باشد تا با مشکل مواجه نشود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند

آفتاب‌‌نیوز :

طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تامین دارو وجود ندارد.

به گزارش سازمان غذا و دارو، در روز‌های اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

این گزارش خاطرنشان کرد: وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود و مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه (اینجا) با وارد کردن نام دارو، وارفارین را نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

وارفارین دارویی ست که به عنوان رقیق کننده یا ضد انعقاد شناخته شده و و در مواردی که احتمال ترومبوز یا آمبولی عروقی بالا است مانند پس از جراحی قلب باز و سکته مغزی مصرف می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی واقعیت دارد؟
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • کاخ سفید: نگران حمله احتمالی اسرائیل به رفح هستیم