Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران جزئیات تازه‌ای از شهر میهمان ویژه،‌ بورسیه‌ها و سرانجام قرارداد با مصلی را در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات

امیرمسعود شهرام‌نیا، قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ از معرفی سه شهر به عنوان گزینه‌های شهر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران در دوره سی و یکم به شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه خبر داد و گفت:‌ قرار است شورای سیاست‌گذاری در جلسه پیش رو این موضوع را بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به بحث بورسیه‌های نمایشگاه نیز گفت:‌ امسال نیز بورسیه‌ها برقرار است‌، بر طبق مصوبه شورای سیاست‌گذاری حداقل 10 نفر از کسانی که در راه ترویج کتب ایرانی فعال هستند‌، برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران بورسیه خواهند شد.

شهرام‌نیا تصریح کرد: فهرستی متشکل از تعدادی از این افراد تهیه شده است،‌ این فهرست پیشنهادی در انتظار تایید معاون فرهنگی وزارت ارشاد است،‌ رایزنی‌ها و تشکل‌ها نیز همچنان پیشنهادهای خود در این زمینه را ارائه می‌کنند. ما همه پیشنهادها را بررسی خواهیم کرد تا به یک فهرست 10 نفره مناسب دست یابیم.

وی با اشاره به امضای قرارداد با مصلی گفت: هنوز قرارداد اصلی به امضا نرسیده است،‌ اما در مورد پیش‌نویس قرارداد تفاهم انجام شده است.

لازم به ذکر است که پیش‌نویس مورد تفاهم در زمینه قرارداد مصلی تهران با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برپایی سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز از سوی مصلی تهران به معاونت فرهنگی ارشاد برای امضا ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

 

R1013198/P1013197/S4,35/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید