Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@14:14:32 GMT

پرداخت سود اوراق مشارکت یک شرکت نفتی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۱۲۱۳۰

پرداخت سود اوراق مشارکت یک شرکت نفتی

پول‌نیوز - پرداخت مرحله پنجم سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس منتشره سال ۱۳۸۹ در شعب منتخب بانک ملت آغاز شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در راستای رعایت مواد ۱۳و ۱۵آیین نامه اجرایی قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت مصوب ۱۸مردادماه ۱۳۷۷هیات وزیران، مرحله پنجم پرداخت سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس منتشره در اسفندماه ۱۳۸۹از طریق شعب منتخب این بانک از روز اول بهمن ماه سال جاری شروع شده است و تا روز دهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، دارندگان برگه تسویه نهایی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس منتشره سال ۱۳۸۹، می توانند با همراه داشتن اصل و تصویر کارت ملی و مراجعه به شعب منتخب بانک ملت، نسبت به دریافت سود قطعی این اوراق اقدام کنند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان

فرزاد پناهنده رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غرب استان کرمانشاه گفت : اجرای طرح باک پُر باید در تمام مرز‌ها عملیاتی شود که این طرح نیز باید طبق مصوبه شورای تامین استان کرمانشاه و کارگروه ویژه مرز فرمانداری قصرشیرین در مرز پرویزخان نیز اجرا گردد.

وی اظهار کرد: تجهیزات متناسب با اجرای این طرح از بهمن ماه امسال توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در مرز مستقر شده که در این رابطه سه جایگاه عرضه و چهار تلمبه آماده خدمات رسانی به تانکر‌های سوخت رسان ایرانی است.

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: اجرای این طرح برای تانکر‌های سوخت رسان ایرانی است و به منظور جلوگیری از ترافیک، امکان عرضه فرآورده‌ها در تمام جایگاه‌های استان کرمانشاه نیز فراهم است و تانکر‌ها می‌توانند به این جایگاه‌ها مراجعه و در مرز طبق نرخ مصوب مابه التفاوت پرداخت کنند.

پناهنده ادامه داد: اجرای طرح فول باک (باک پُر) در مرز پرویزخان به منظور مقابله با قاچاق سوخت عملیاتی می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد