Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@16:44:20 GMT

مسجدجامعی : پلاسکو نشان دهنده ساختار خراب است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۱۲۱۷۰

مسجدجامعی : پلاسکو نشان دهنده ساختار خراب است

احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکری گفت: مهندس بازرگان نقش زیادی در پیشرفت تهران داشته و پیشنهاد می‌شود مکان یا خیابانی به نام وی نامگذاری شود.

وی با اشاره به سالگرد حادثه پلاسکو، تاکید کرد:  پلاسکو نشان دهنده یک ساختمان خراب نیست، بلکه نشان دهنده یک ساختار خراب است.

مسجدجامعی با اشاره به حادثه منطقه 18، گفت:‌ وقتی اتفاقی رخ می‌دهد اگر هم اسمی داشته باشد مانند پلاسکو یا سانچی آن را بزرگ می‌کنیم اما اگر این حادثه برای یک آدم عادی رخ دهد موضوع فرق می‌کند و مخصوصا اگر برچسبی هم بزنیم موضوع متفاوت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از شهرداری منطقه 18 تهران یک سوال داریم که چرا در تخریب یک شهروند جان داده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوترابی‌فرد: عملیات «وعده صادق» قدرت فرماندهی ایران را نشان داد

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ایران در عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»، قدرت فرماندهی خود را در گسترده‌ترین و پیشرفته‌ترین عملیات پهپادی و موشکی نشان داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نمازجمعه تهران با اشاره به انجام عملیات «وعده صادق»، اظهار کرد: در فضای جنگ شناختی این رسانه‌ها هستند که روایت می‌کنند و باید روایت فتح در عملیات وعده صادق را مورد تاکید قرار داد و به آن پرداخت.

وی یادآور شد: فرمانده مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرده که این عملیات می‌توانست بسیار گسترده باشد اما عملیات محدودی در اندازه شرارت دشمن خبیث انجام شد. اما عملیات از نگاه دشمنان بسیار گسترده و آغازگر تحول در منطقه و معادلات آن تعبیر می‌کنند.

ابوترابی‌فرد تاکید کرد: ایران در این عملیات محدود، قدرت فرماندهی خود را در گسترده‌ترین و پیشرفته‌ترین عملیات پهپادی و موشکی نشان داد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است
  • ابوترابی‌فرد: عملیات «وعده صادق» قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • معلمان در شکل دهی ساختار فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارند
  • چطور به نشانه‌ های هشدار دهنده خودکشی واکنش نشان دهیم؟
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم
  • (تصاویر) ظریف و مسجدجامعی در نشست ژئوپلیتیک خلیج فارس
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • ماجراهای نوه آیت‌الله مدرس، معلم انشاء احمد مسجدجامعی
  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام