Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس آمارهای موجود، رئیس جمهوری آمریکا 91 روز از 364 روز فعالیتش در این سمت را در کلوپ گلف سپری کرده است.

ایران آنلاین / به گفته کاخ سفید و گزارش‌های رسانه‌ای، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بیشتر به کلوپ گلف خودش در بدمینستر، نیوجرسی رفته که این میزان ۴۰ روز بوده است.

وی همچنین ۳۰ روز را در کلوپ بین‌المللی گلف در "وست پام بیچ" در فلوریدا گذرانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که وی در اکتبر ۲۰۱۴ در توئیتی با انتقاد از گلف بازی کردن باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا نوشته بود: می‌توانید باور کنید با تمامی مشکلات و گرفتارهایی که آمریکا با آن روبروست، اوباما زمان زیادی را به بازی گلف می‌پردازد. این وضعیت بدتر از زمان جیمی کارتر است.

وی همچنین در کمپین انتخاباتی خود گفته بود: من برای مردم آمریکا روی کار می‌آیم. من وقت زیادی را صرف بازی گلف نمی‌کنم.

به گفته مارک کنولر، گزارشگر سی.بی.اس، اوباما در سال نخست ریاست جمهوری تنها ۲۶ بار گلف بازی کرده که در مدت هشت سال فعالیتش در مجموع ۳۳۳ روز می‌شود.

کاخ سفید به ندرت این مساله را تایید می‌کند که ترامپ در جریان بازدید از زمین گلف، بازی هم می‌کند و این بدین معناست که تعداد دورهایی که وی بازی می‌کند مشخص نیست.

مقام‌های کاخ سفید بیشتر تمایل دارند تا بگویند، ترامپ از بازی گلف برای مقاصد سیاسی و دیپلماتیک استفاده می‌کند؛ به طوری که سارا هاکبی، سخنگوی کاخ سفید اوایل ماه جاری میلادی مدعی شده بود که بازی گلف ترامپ به تعمیق روابط با اعضای کنگره کمک کرده است! / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

یوسف نوری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارسال نامه‌ای برای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در صدور ترک تشریفات برای اسکله رو - رو ریلی امیرآباد گفت: ساخت اسکله رو رو بندر امیرآباد از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری است.

وی پیشرفت این پروژه را در حال حاضر ۷۷ درصد بیان کرد و گفت: این پروژه با این میزان پیشرفت و جذب ۲۵۰ میلیارد تومانی به دلیل تعلل پیمانکار دچار وقفه شده است و تأخیر در انتخاب پیمانکار جدید پروژه و روند آن را با تأخیر مواجه کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به درپیش رو بودن سفر دوم ریاست جمهوری به استان مازندران و اهمیت اجرای این پروژه در تحقق کریدور شمال - جنوب و فعال سازی دیپلماسی اقتصادی با کشورهای اتحادیه اوراسیا لازم است نسبت به ترک تشریفات برای اسکله رورو اقدام شود.

استاندار مازندران اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 6098560

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ