Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از عملکرد شهرداری منطقه 18 در تخریب یک ملک گفت: شهردار منطقه باید هر چه سریعتر ماموران خاطی را شناسایی و آنها را به مراجع ذیصلاح معرفی کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، افشین حبیب‌زاده در سی و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه هفته گذشته پس از تخریب بخشی از املاک باقی مانده تملک شده توسط شهرداری منطقه 18 پیکر یکی از شهروندان که ظاهرا در گودالی شب را به صبح می‌رسانده پیدا می‌شود، اظهار کرد: پس از بررسی‌های اولیه گزارش شد این شخص از جمله مالکان ملک مذکور بوده است که به دلایل نامشخصی همچنان به زندگی خود در آن ملک ادامه داده و ماموران شهرداری به دلیل بررسی‌های ناقص قبل از تخریب متوجه این موضوع نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر چه هنوز زمان فوت شخص مذکور به طور قطعی از سوی پزشکی قانونی اعلام نشده است اما اساساً تذکرم به شهرداری منطقه 18 به جهت کم دقتی در بررسی‌های قبل از تخریب کامل ملک مذکور است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: لازم است شهردار منطقه 18 ضمن ارائه گزارش کامل از واقعه مذکور به شورای شهر تهران هر چه سریعتر ماموران خاطی را شناسایی و به مراجع ذیصلاح معرفی کند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی