Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مرتضی ناصحی در  همایش ائمه جمعه استان اظهار داشت: ستادهای اقامه نماز و ستادهای برگزاری نماز جمعه باید با استفاده از جدیدترین ابزارها و حضور در فضای مجازی در ترویج الهی فرهنگ نماز گام بردارند و استانداری و فرمانداری‌ها نیز در این راه خطیر همراه و همگام آنان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از تربیون‌هاى مقدس نمازجمعه انتظار می‌رود، رویکرد دولت به خدمت‌رسانی  را به‌عنوان بخشى از حاکمیت ابلاغ  و همان‌طور که رهبری فرمودند امید را در دل مردم زنده کنند، تاخداى ناکرده اندک فرصت طالبان از مشکلات کشور سوء استفاده نکنند.

ناصحی گفت: بدون تردید هیچ دولتی به تنهایی نمی‌تواند بر مشکلات و تنگناهایی که روی دوشش قرار دارد فائق آید بلکه همه دستگاه‌ها و قوای سه گانه حاکم در درون حاکمیت مقدس جمهوری اسلامی باید در مسیر رفع مشکلات مردم گام بردارند تا با بسیج قوا و همت مدیران مشکلات مردم رفع شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استانداری مازندران افزود: مردم مومن و انقلابی ایران اجازه نمی‌دهند تا عده ای اندک به بهانه مشکلات، حاکمیت نظام اسلامی را زیر سئوال ببرند و اجتماعات مردمی خودجوش در حمایت از نظام و انقلاب نشان داد که مردم به آرمان‌های امام و رهبری وفادار هستند.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه و جماعات دولت را در خدمات‌رسانی و غلبه بر مشکلات کشور یاری می‌کنند، تصریح کرد: تریبون‌های مقدس نماز جمعه بهترین مکان برای ترویج معروفات و ارزش‌های اسلامی است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر اینکه مدیریت شهری مکلف به ارائه خدمات به شهروندان در شهر و ایجاد تعامل با رسانه‌ها برای ارائه بهتر این خدمات است، اظهار کرد: در حال حاضر با وجود بعضی از مسائلی که شهر با آن مواجه است، شاید نتوان به سرعت به نقطه مطلوب رسید، اما نقش رسانه‌ها ضمن مطالبه‌گری، ترویج امید و آگاهی‌سازی به شیوه‌ای درست است و مدیریت شهری نیز مکلف است تا به این مطالبه‌ها پاسخ دهد.

وی افزود: احصای مشکلات اصفهان باید در یک گفت‌وگوی جدی قرار گیرد تا بتوان به بررسی مشکلات آن پرداخت، چراکه دغدغه امروز مدیریت شهری علاوه‌بر اصفهان ستیزی، اصفهان گریزی است و رسانه‌ها به‌طور جدی باید برای رفع این مشکل با مسئولان شهری به گفت‌وگو بپردازند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: آب، هوا، محیط زیست و فرونشست از مشکلات فعلی این کلان‌شهر است، اما به جرئت می‌توان گفت، طی دو سال اخیر خدمات و اقدامات بسیاری از سوی مدیریت شهری برای رفع این مشکلات انجام شده است.

نادرالاصلی با بیان اینکه رسانه‌های اصفهان برای شهروندان آن‌گونه که باید به امیدآفرینی در شهر نپرداختند، افزود: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

کد خبر 747899

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود