Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، گلادیاتور ایرانی یا همان قهرمان پرآوازه مسابقات رایزین ژاپن کسی نیست جز امیرعلی اکبری قهرمان سابق کشتی فرنگی ایران، مردی که این روزها برای رسیدن به کمربند قهرمانی سازمان ACB  روسیه سخت در تلاش است تا این بار در رینگ "تزارها" کمربند قهرمانی دنیا را از آن خود کند، علی اکبری سال 2016 و ۲۰۱۷ با سازمان ژاپنی «رایزین» قرارداد داشت و به افتخارات زیادی نیز دست یافت و حتی عنوان نایب قهرمانی در مسابقات رایزین را از آن خود کرد و با این موفقیت به سرعت از سوی سازمان روسی ACB که سطح بالاتری ازرایزین دارد با پیشنهاد خوبی روبرو شد و حالا قرار است در چهار مبارزه تحت نظر این سازمان وارد رینگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرعلی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که چه زمانی مبارزه شما با حریف روسی در سازمان ACB آغاز خواهد شد گفت: از فردا(یک شنبه) نخستین مرحله کمپ تمرینی ما آغاز خواهد شد، سه هفته اول تمرینات ما برای حضور در مسابقات روسیه قرار است در تهران برگزار شود،پس از آن یک مرحله اردوی خارجی پیش رو داریم که هنوز کشور محل تمرین مشخص نیست. 2 ماه دیگر اولین مبارزه من شروع خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نخستین مبارزه قرار است با نماینده روسیه مبارزه‌کنی؟ عنوان کرد: بله، اولین مبارزه من در سازمان ACB با نماینده روسیه است، امیدوارم بعد از این بازی رنکینگ خوبی را کسب کنم تا در ادامه بتوانم کمربند قهرمانی این سازمان را کسب کنم.

نایب قهرمان مسابقات جهانی MMA در پاسخ به این سوال که چرا در نخستین مبارزه حریف روسی حاضر به مبارزه کردن با شما نشد، گفت: متاسفانه در اولین مبارزه حریف(فایتر) روسی خودش را به آسیب دیدگی زد و از ترس مبارزه کردن با من جا زد. حتما حکمتی در کار بوده است. به هر حال من با سازمان ACB قرارداد یک ساله دارم و قرار است چهار بازی برای این سازمان انجام دهم. امیدوارم در نخستین مبارزه مقابل نماینده روسیه استارت خوبی برای ادامه راه بزنم.

علی اکبری در پاسخ به این سوال که آیا نحوه مبارزه حریفان خود را آنالیز کرده‌ای یا خیر، گفت: فیلم مبارزات حریفم را دیده‌ام اما شناخت کافی از او ندارم و هنوز مبارزات او را آنالیز نکرده‌ام. قطعا در این فرصت باقی مانده مبارزات او را آنالیز خواهم کرد.

وی در پایان صحبت‌های خود از تمرینات بوکسی که زیر نظر مربی ایرانی خود دارد، عنوان کرد: تمرینات بوکس در ایران زیر نظر علیرضا استکی پیگیری می‌شود. در واقع صبح ها و بعدازظهرها با او تمرین بوکس می‌کنم. تمرینات کشتی را هم که خودم پیگیری می‌کنم تا از آمادگی لازم برخوردار باشم. متاسفانه در ایران مربی خوب در رشته جوجیتسو وجود ندارد و ناچارم تمریناتی در تایلند انجام میدادم را در تهران مرور کنم. زمانی که در کمپ تایلند بودم تمریناتی که زیر نظر مربیان پیگیری می‌شد را یاد گرفتم و همان تمرینات را در تهران انجام می‌دهم. 

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهبازیان: اختلاف‌نظرها باید درون خانواده استقلال برطرف شود

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، اختلاف‌نظر بین مدیرعامل و سرمربی این تیم باید درون خانواده استقلال برطرف شود. - اخبار ورزشی -

سبو شهبازیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال خوب است و این تیم در صدر جدول قرار دارد. بردن تیم آلومینیوم در اراک کار راحتی نبود، اما تیم نکونام موفق به انجام این کار شد. جواد نکونام کارش را انجام می‌دهد، ولی یکسری مشکلات و اختلاف‌‌نظرها وجود دارد که باید درون خانواده برطرف شود. استقلال هواداران زیادی دارد و نباید آنها را اذیت کرد.

رجبی: همین مانده رجائیان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!

 

وی با اشاره به جدا شدن استقلال و پرسپولیس از دیگر مدعیان قهرمانی تصریح کرد: رقابت استقلال و پرسپولیس لیگ را جذاب کرده است. استقلال با نکونام خوب کار کرده است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. همه چیز برای قهرمانی دست استقلال است و امیدوارم در پایان فصل این اتفاق بیفتد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به اعتراض جواد نکونام و بازیکنان این تیم به داوری‌ها گفت: خیلی نظر خاصی روی داوری‌ها ندارم. اشتباهات در داوری‌ها وجود دارد و ممکن است وضعیت تیم‌ها با سود بردن از داوری تغییر کند. باید داورانی انتخاب شوند که بازی را خوب کنترل کنند و کمترین اشتباه را داشته باشند. داوران نباید مرتکب اشتباهاتی شوند که تیمی را از کورس قهرمانی عقب بیندازد یا باعث نزدیک شدن تیمی به سقوط شود. نکونام در استقلال تحت فشار است و همه از او انتظار قهرمانی دارند. برخی مواقع اعتراض‌هایی می‌کند که برای تیمش است و موفقیت استقلال را می‌خواهد. امیدوارم نکونام مدیریت کند و این فصل را با قهرمانی به پایان برساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی خدمه روسی شناور توقیف شده اسرائیلی با خانواده‌اش
  • کشتی‌گیر مورد علاقه جی اوسو کیست؟/اخبار WWE
  • مقام روسی: کوری انتخابی غرب عامل تشدید تنش است
  • شهبازیان: اختلاف‌نظرها باید درون خانواده استقلال برطرف شود
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است
  • رهبری فرد: نه استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس، سبک تیم اوسمار «علی اکبری» است!
  • روشن:  شک نکنید استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد
  • نشست مشترک سرکنسول روسیه در اصفهان با استاندار یزد
  • حمایت از سرمایه‌گذاران و اتباع روسی مقیم استان یزد
  • اقبال سیستم روسی «میر» در آفریقا