Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - از حذف دوران تحصيل براي محاسبه سن بازنشستگي تا پلمب 7 ساختمان مشابه پلاسکو، سيدحسن نصرالله عزادار شد، صعود دختر يخ نورد ايراني به فينال جام جهاني سوئيس و ... را در بسته اخبار پربازديد رسانه‌ها بخوانيد.
به گزارش خبرنگار گروه فضاي مجازي خبرگزاري ميزان، از حذف دوران تحصيل براي محاسبه سن بازنشستگي تا پلمب 7 ساختمان مشابه پلاسکو، سيدحسن نصرالله عزادار شد، صعود دختر يخ نورد ايراني به فينال جام جهاني سوئيس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در بسته اخبار پربازديد رسانه‌ها بخوانيد.
حذف دوران تحصيل براي محاسبه سن بازنشستگي
تسنيم: بر اساس لايحه اصلاح و دائمي شدن قانون مديريت خدمات کشوري، از اين پس دوران تحصيل جزو سابقه خدمت براي بازنشستگي محسوب نمي‌شود. بر اساس تبصره 2 ماده 105 جديد قانون مديريت خدمات کشوري، دوران تحصيل که به صورت تعهد خدمت قبل از استخدام يا حين خدمت در اوقات اداري در مقاطع رسمي آموزشي يا معادل آن توسط کارمندان طي شده يا مي‌شود جزو سابقه خدمت باري بازنشستگي منظور نمي‌گردد. همچنين حکم مندرج در قانون متعهدين خدمت به وزارت آموزش و پرورش از اين جهت فاقد اعتبار خواهد شد. گفتني است، اين لايحه اخيرا توسط رئيس جمهور به رئيس مجلس جهت طي تشريفات قانوني ارائه شده است.
پلمب 7 ساختمان مشابه پلاسکو
فارس: مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران گفت که متأسفانه در نظر نگرفتن تمهيدات و اقدامات پيشگيرانه سبب وقوع حادثه‌اي با چنين وسعت شد و اگر راه‌پله‌ها ايمن بود سازه‌ها مقاوم و سيستم اطفاي حريق به درستي عمل مي‌کرد شاهد چنين حادثه‌اي نبوديم. قبل از وقوع حادثه پلاسکو در مهرماه سال 95، حريقي جدي در ساختمان علاءالدين رخ داد، اما کمتر از 30 دقيقه همکاران آتش‌نشان موفق به اطفاي حريق شدند، چندي قبل حوزه‌بندي، ديوارچيني ميان سقف‌هاي کاذب و اجراي سيستم‌هاي اعلام و اطفاي حريق اتوماتيک سبب شد آتش‌نشانان فرصت پيدا کنند حريق را اطفا کرده و عمليات را با موفقيت انجام شود. متأسفانه ما در برخورد با برخي از عدم رعايت قوانين ايمن‌سازي ساختمان‌ها در مقابل حريق خلاء قانوني داريم و اين اختيار را به ما نمي‌دهند. فقط مي‌توانيم از طريق مکاتبات تذکر دهيم و در واقع برنامه‌هاي انجام گرفته با تذکر‌ها با همکاري برخي از دستگاه‌ها محقق مي‌شود. 243 ساختمان مشابه پلاسکو وجود داشت که با همکاري قوه قضائيه و شهرداري 7 مورد آن پلمپ و برخي از مسئولان اين ساختمان‌ها همچون ساختمان آلومينيوم خودشان جهت رفع مشکلات ايمني در برابر حريق مراجعه کردند.
جنگ گل‌ها در اسپانيا
مشرق: «جنگ گل ها»، نام جشنواره‌اي سالانه در شهر کوردوباي اسپانيا است که در آن شهروندان ساکن اين شهر تلاش مي‌کنند تا ظاهر خانه خود را مملو از گل‌هاي زينتي و متنوع کنند.



پوتين در حوض آب يخ
جام جم: روز 19 ژانويه مسيحيان ارتدوکس يکي از بزرگترين عيد‌هاي مذهبي خود، يعني عيد غسل تعميد عيسي مسيح را جشن مي‌گيرند. امسال ولاديمير پوتين رئيس جمهوري روسيه وارد حوضچه روباز آب يخ درياچه سليگر شد.


صعود دختر يخ نورد ايراني به فينال جام جهاني سوئيس
ايرنا: زينب کبري موسوي يخ نورد ايراني شرکت کننده در مسابقات ماده ليد جام جهاني «ساس في» سوئيس، به مرحله فينال اين رقابت‌ها راه يافت تا در کنار هفت يخ نورد از روسيه، کره جنوبي و سوئيس براي کسب عنوان قهرماني رقابت کند. موسوي به عنوان چهارمين يخ نورد ايراني حاضر در اين رقابت ها، توانست پس از يخ نورداني از روسيه، سوئيس و کره جنوبي راهي فينال شود. فينال رقابت‌هاي ليد جام جهاني ساسي فر سوئيس فردا (يکشنبه) برگزار مي‌شود و سه يخ نورد ايراني در اين بخش به رقابت‌ها با حريفان مي‌پردازند. مسابقات ماده سرعت جام جهاني ساس في سوئيس در بخش مردان امروز (شنبه) با حضور يخ نوردان ايراني برگزارش شد و محمد رضا صفدريان در جايگاه پنجم، «محسن بهشتي» نهم و «مهدي تقي‌خاني» جايگاه چهاردهم را از آن خود کردند. در بخش ماده سرعت زنان اين رقابت‌ها «زينب کبري موسوي» نيز دهم شد و «شبنم اسدي» در جايگاه شانزدهم ايستاد. تيم يخ نوردي ايران متشکل از 9 ورزشکار شبنم اسدي، زينب موسوي، مجتبي ثقفي، سعيد محمودي، مسعود زينالي، محمدرضا صفدريان، محسن بهشتي، مهدي پهناور و مهدي تقي خاني به مسابقات جام جهاني ساس في سوئيس اعزام شده اند. يخنوردان کشور پس از اين رقابت‌ها در جام‌هاي جهاني چين، کره جنوبي و روسيه نيز به ميدان خواهند رفت. همچنين تيم ملي يخنوردي کشورمان در رقابت‌هاي قهرماني آسيا در کره جنوبي حضور خواهد يافت. اين رقابت‌ها از صبح جمعه با حضور 69 ورزشکار مرد و 37 ورزشکار زن از 17 کشور جهان آغاز شده است.
سيدحسن نصرالله عزادار شد
شيخ «مصطفي ياسين» پدر همسر «سيدحسن نصرالله» دبيرکل حزب الله لبنان بامداد امروز (شنبه) به ديار باقي شتافت. مراسم درگذشت او از امروز به مدت سه روز در مجتمع امام حسن العسکري (ع) در حومه جنوبي بيروت برگزار مي‌شود. پيکر شيخ ياسين قرار است پس از تشييع در لبنان براي خاکسپاري به نجف اشرف در کشور عراق منتقل شود.

بارش برف راه ارتباطي 60 روستاي کردستان را مسدود کرد
مهر: معاون راهداري اداره کل راهداري وحمل و نقل جاده‌اي کردستان گفت: بارش برف دراستان منجر به مسدود شدن راه ارتباطي 60 روستاي واقع در چهار شهرستان استان شد. عوامل راهداري در تمامي راه‌هاي سطح استان از آمادگي کامل برخوردار بوده و هستند. هم اکنون تردد در بيشتر گردنه‌هاي استان به ويژه محور‌هاي سقز- بانه، سقز-مريوان، سروآباد- اورامان و سنندج-مريوان با زنجير چرخ امکان پذير است. تا ظهر امروز شنبه حدود 1000 کيلومتر عمليات برفروبي انجام شده و حدود هزارتن شن و نمک هم مصرف شده است. تعداد 60 روستا در شهرستان‌هاي بانه، مريوان، ديواندره و کامياران مسدود شدند و در حال حاضر عوامل راهداري در حال برفروبي آن‌ها هستند و تاپايان امروز بازگشايي خواهند شد.
انتهاي پيام/
خبرگزاري ميزان: انتشار مطالب و اخبار تحليلي ساير رسانه‌هاي داخلي و خارجي لزوماً به معناي تاييد محتواي آن نيست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضاي رسانه‌اي منتشر مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت هایی که تا بحال مشابه آن ها را ندیده اید! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف گاز متان در سیاره سرخ
  • فیلم/ خاطره عجیب فؤاد ایزدی از دوران تحصیل در آمریکا
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • ساعت هایی که تا بحال مشابه آن ها را ندیده اید! (فیلم)
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • حدیث روز | تشویق به محاسبه نفس
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم