Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، گلادیاتور ایرانی یا همان قهرمان پرآوازه مسابقات رایزین ژاپن کسی نیست جزء امیرعلی اکبری قهرمان سابق کشتی فرنگی ایران، مردی که این روزها برای رسیدن به کمربند قهرمانی سازمان ACB  روسیه سخت در تلاش است تا این بار در رینگ "تزارها" کمربند قهرمانی دنیا را از آن خود کند، علی اکبری سال 2016 و ۲۰۱۷ با سازمان ژاپنی «رایزین» قرارداد داشت و به افتخارات زیادی نیز دست یافت و حتی عنوان نایب قهرمانی در مسابقات رایزین را از آن خود کرد و با این موفقیت به سرعت از سوی سازمان روسی ACB که سطح بالاتری از رایزین دارد با پیشنهاد خوبی روبرو شد و حالا قرار است در چهار مبارزه تحت نظر این سازمان وارد رینگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  امیرعلی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که چه زمانی مبارزه شما با حریف روسی در سازمان ACB آغاز خواهد شد گفت: از فردا(یک شنبه) نخستین مرحله کمپ تمرینی ما آغاز خواهد شد، سه هفته اول تمرینات ما برای حضور در مسابقات روسیه قرار است در تهران برگزار شود،پس از آن یک مرحله اردوی خارجی پیش رو داریم که هنوز کشور محل تمرین مشخص نیست. 2 ماه دیگر اولین مبارزه من شروع خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نخستین مبارزه قرار است با نماینده روسیه مبارزه‌کنی؟ عنوان کرد: بله، اولین مبارزه من در سازمان ACB با نماینده روسیه است، امیدوارم بعد از این بازی رنکینگ خوبی را کسب کنم تا در ادامه بتوانم کمربند قهرمانی این سازمان را کسب کنم.

نایب قهرمان مسابقات جهانی MMA در پاسخ به این سوال که چرا در نخستین مبارزه حریف روسی حاضر به مبارزه کردن با شما نشد، گفت: متاسفانه در اولین مبارزه حریف(فایتر) روسی خودش را به آسیب دیدگی زد و از ترس مبارزه کردن با من جا زد. حتما حکمتی در کار بوده است. به هر حال من با سازمان ACB قرارداد یک ساله دارم و قرار است چهار بازی برای این سازمان انجام دهم. امیدوارم در نخستین مبارزه مقابل نماینده روسیه استارت خوبی برای ادامه راه بزنم.

علی اکبری در پاسخ به این سوال که آیا نحوه مبارزه حریفان خود را آنالیز کرده‌ای یا خیر، گفت: فیلم مبارزات حریفم را دیده‌ام اما شناخت کافی از او ندارم و هنوز مبارزات او را آنالیز نکرده‌ام. قطعا در این فرصت باقی مانده مبارزات او را آنالیز خواهم کرد.

وی در پایان صحبت‌های خود از تمرینات بوکسی که زیر نظر مربی ایرانی خود دارد، عنوان کرد: تمرینات بوکس در ایران زیر نظر علیرضا استکی پیگیری می‌شود. در واقع صبح ها و بعدازظهرها با او تمرین بوکس می‌کنم.

تمرینات کشتی را هم که خودم پیگیری می‌کنم تا از آمادگی لازم برخوردار باشم. متاسفانه در ایران مربی خوب در رشته جوجیتسو وجود ندارد و ناچارم تمریناتی در تایلند انجام میدادم را در تهران مرور کنم. زمانی که در کمپ تایلند بودم تمریناتی که زیر نظر مربیان پیگیری می‌شد را یاد گرفتم و همان تمرینات را در تهران انجام می‌دهم. 

 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!

جاناتان پوکت آمریکایی که در حال حاضر به عنوان یک تک تیرانداز در اوکراین فعالیت می‌کند، گفته که واحد او تفنگ‌های کلاشینکف AK-74 شوروی را با گلوله‌های 5.45×39 میلی متری را نسبت به سلاح‌های مدرن امروزی ترجیح می‌دهد.

به گزارش گجت نیوز، در واقع علت گفته این اسنایپر آمریکایی در این است که گلوله سلاح‌های روسی راحت تر یافت می‌شود و می‌توانند آنها را حتی از روس‌ها نیز بگیرند. با وقوع حمله روسیه به اوکراین، کشورهای غربی کمک رسانی خود را به اوکراین شروع کردند اما به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهند رساندن مهمات و پشتیبانی نظامی از اوکراین تا حدی کاهش یافته است.

گفته این اسنایپر آمریکایی توانسته جنجال رسانه‌ای شدیدی در اخبار نظامی ایجاد کند و در همین راستا ما در تیم گجت نیوز به بررسی این ادعا و مطالب مرتبط با آن در این مطلب می‌پردازیم.

ادعا اسنایپر آمریکای در مورد برتری سلاح‌های شوروری قدیمی

جاناتان پوکت می‌گوید که وقتی به مناطق مختلف اوکراین می‌رویم، به احتمال زیاد آن نوع گلوله را می‌توانید بیابید؛ چراکه اکثر اوکراینی‌ها با این سلاح و گلوله به مبارزه می‌پردازند. به عبارتی دیگر اوکراین که زمانی بخشی از اتحاد جماهیر شوروی بود، با بسیاری از تسلیحات قدیمی همان دوران که مدت‌هاست در این کشور وجود داشته، می‌جنگد.

این اسنایپر آمریکا در ادامه اشاره کرد که در صورت نیاز به سلاح و مهمات، سریعا به یک پایگاه نظامی روسیه حمله کرده و از آنجا برمی‌داریم؛ چراکه روس‌ها در اغلب پایگاه‌های خود گلوله سلاح‌های کلاشینکف AK-74 را دارند.

پوکت یکی از اعضای واحد جنگنده در تیپ ۵۹ موتوری ارتش اوکراین است. این گروه در واقع یک واحد شناسایی است اما هم در عملیات تهاجمی خط مقدم و هم در اقدامات دفاعی به انجام ماموریت می‌پردازد. او در ژانویه شد و پس از این حادثه در کیف، پایتخت اوکراین به ریکاوری و تمرین پرداخته است.

اسنایپر آمریکا با سلاح کلاشینکف AK-74

او گفت که در دسترس بودن زیاد تفنگ های قدیمی در میان سربازان اوکراینی نیز تا حدودی یکی از مسائل مربوط به برنامه ریزی نظامی دولت اوکراین است. اوکراین از تانک‌ها و تسلیحات گرفته شده از نیروهای روسی برای مقابله با تهاجم روسیه استفاده می‌کند. این استفاده همچنین شامل مهمات سربازان روسی شکست خورده یا سربازان در حال فرار نیز می‌شود.

کلاشنیکف AK-74 اولین بار در دهه 1970 طراحی شد و نسخه به روز شده آن، AK-74M برای اولین بار توسط ارتش روسیه در سال ۱۹۹۱ مورد استفاده قرار گرفت. طبق اطلاعات شرکت سازنده این سلاح، نسخه دوم هنوز هم به طور گسترده در ارتش روسیه به عنوان یک سلاح استاندارد استفاده می‌شود و حالا هم اسنایپر های آمریکایی به خاطر دسترسی راحت تر به ادوات این سلاح، آن را نسبت به سلاح‌های مدرن ترجیح می‌دهند.

کمبود مهمات در اوکراین

در حال حاضر نیروهای اوکراینی با مشکل کمبود مهمات مواجه هستند و کشورهای غربی و ناتو پشتیبانی نظامی خود را از این کشور کاهش داده‌اند. در همین راستا اخیرا ایالات متحده حدود ۱۰۰۰ سلاح سبک را همراه با دیگر مهمات به این مناطق فرستاد اما این تنها یک اقدام موقت است. سربازان در اوکراین گزارش می‌دهند که مهمات خود را جیره بندی کرده و حتی روزهایی را پشت سر گذاشته‌اند که گلوله‌ای برای زدن اهداف باارزش روسی نداشتند.

در حال حاضر یکی از اصلی ترین کمبودها در اوکراین مربوط به بخش دفاع هوایی و توپخانه‌ای است که باعث شده نبرد خط مقدم سخت تر شده و شهرها نیز تقریبا بی دفاع شده‌اند.

توپخانه راکتی M142 اوکراین

ولودیمیر زکنسکی، رئیس جمهور اوکراین در هفته گذشته اعلام کرد که روسیه حدود ۱۰ برابر بیشتر از اوکراین گلوله‌‎های توپخانه‌ای دارد و تا زمانی که آمریکا مهمات کافی را نرساند، احتمال شکست دادن روسیه تقریبا صفر است. این یک هشدار است و کارشناسان نظامی نیز هشدار می‌دهند که در صورت شکست اوکراین، اوضاع آمریکا و کشورهای غربی ممکن است با مشکل مواجه شود. حتی ممکن است روسیه با ادامه حملات خود ناتو را نیز تهدید کرده و این می‌تواند آغازگر جنگ جهانی سوم باشد.

تامین منابع مورد نیاز اوکراین

پوکت در ادامه گزارشات خود آورده که نیروهای اوکراینی دیگر همانند سابق نمی‌توانند از شلیک‌های توپخانه‌ای برای عقب راندن تانک‌های روسی استفاده کنند؛ چراکه دیگر راکت‌های محدودی برایشان مانده و آنها را نیز برای مواقع ضروری نگه داشته‌اند.

با به وجود آمدن چنین شرایطی، کشورهای اروپایی در حال تلاش برای جمع آوری مهمات و رساندن آنها به اوکراین هستند. اما در این میان شرکت‌های تولید کننده اسلحه نیز اعلام کرده‌اند که به دلیل کمبود منابع، تولیدات آنها نیز کاهش یافته است.

با این وجود رهبر جمهوری چک در تلاش است تا سلاح‌ها و مهمات مورد نیاز اوکراین را خارج از قاره اروپا تامین کند. رئیس جمهور این کشور هم از بسته حمایتی نظامی خبر داده که در هفته‌های آینده با سلاح‌ها و مهمات جدید به اوکراین ارسال خواهد شد.

این اسنایپر آمریکا گفت که اوکراین در حال حاضر به تجهیزات توپخانه‌ای نیاز دارد تا بتواند همانند سابق به راحتی تانک‌ها و ادوات روسی را منهدم کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • دردسر تازه روسیه برای یک کشور اروپایی
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • روسیه یک منطقه دیگر دونتسک را آزاد کرد
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • رونمایی از ترجمه روسی آثار ابن‌سینا در مسکو