Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نوری مالکی، معاون رئیس‌جمهور عراق در بیانیه‌ای نسبت به "طرح‌ها و پروژه‌های خارجی برای نابودی جامعه عراق و ایجاد فساد در آن" هشدار داد و گفت: عراق در آستانه یک مرحله سیاسی خطرناک یعنی انتخابات پارلمانی است که به منزله آغازی برای روندی سیاسی و نشان دهنده اراده مردم است.
 
مالکی در ادامه از تمامی عراقی‌ها خواست در این عملیات سیاسی و انتخابات مشارکت کرده و به موفقیت دموکراسی و برگزاری انتخابات در موعد مشخص آن کمک کرده و تلاش‌ها برای تعویق آن را ناکام بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به دلیل اختلافات سیاسی پارلمان عراق تاکنون چند بار جلسه تعیین تاریخ انتخابات را به تعویق انداخته است.
 
کابینه عراق پیشتر تاریخ برگزاری انتخابات پارلمانی را ۱۵ مه ۲۰۱۸ تعیین کرده بود اما برخی طرف‌ها خواستار تعویق برگزاری آن و تعیین تاریخی جدید هستند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»

به گزارش خبرگزاری مهر، «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴٠۳) با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

کد خبر 6093197 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • بحران ادبیات داریم
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول