Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع کارکنان نقطه آماد در منطقه جنوب شرق کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که پاسخگویی به نیازهای عملیاتی - تحرک و چابکی جزو مطالبات به جای ایشان از نیروی زمینی ارتش است، اظهار کرد: با توجه به ماهیت جنگ‌های آینده، در حال تجهیز یگان‌هایی هستیم که بتوانند پاسخگوی امنیت کشور باشند و در حال ساماندهی یگان‌های متحرک و زرهی هجومی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش اتفاقات و رویدادهای منطقه و همچنین تحرکات دشمن را رصد می کند و برابر هر نوع تهدیدی برنامه دارد، افزود: فرماندهان باید تجارب ارزنده‌ای را که در طول خدمت کسب کرده‌اند در اختیار جوانان قرار دهند و آموزش‌ها را جدی بگیرند تا همچنان نیروی زمینی در اوج آمادگی رزمی باشد.
فرمانده نیروی زمینی با بیان اینکه در شرایط جدید نوع نبردها متفاوت است و استفاده از سیستم‌های کلاسیک در این رابطه کارآمد نیست، افزود: در نیروی زمینی سعی شد با فضاسازی متناسب با جنگ در شرایط ناهمطراز از سیستم‌های دفاعی جدید استفاده شود.
امیر حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در راستای تحقق و برقراری صلح و ثبات و حفظ امنیت در منطقه، به ارتقای روزآمد و روزافزون توانمندی‌ها و قدرت بازدارندگی خود ادامه خواهد داد.
وی افزود: همه کارکنان تیپ‌های واکنش سریع هر کدام چندین نوع آموزش دیده‌اند و قادر هستند در هر محیط عملیاتی اثربخش باشند و در حال حاضر شاهد چهره‌ای پوست انداخته و جدید و بدیع از نزاجا هستیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حال حاضر یگان‌های متحرک هجومی و تیپ‌های واکنش سریع، صد درصد از قدرت تحرک برخوردار هستند و تجهیزات منحصر بفردی دارند.
وی با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش انقلابی و معنویت‌محور است، گفت: در قطعه‌سازی به خودکفایی رسیده ایم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران

رسانه‌های فلسطینی مجموعه‌ای عکس منتشر کردند که تخریب قایق‌های ماهیگیران در بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران را مستند می‌کند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که قایق‌های توپدار ارتش رژیم صهیونیستی قایق‌های ماهیگیران فلسطینی را در سواحل دیرالبلح در نوار غزه هدف قرار دادند.

ارتش اشغالگر به بمباران مناطقی در نوار غزه به ویژه شهرهای رفح و غزه ادامه می‌دهد. در حال حاضر، ارتش رژیم صهیونیستی مشغول بمباران شهری است که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر دولت اشغالگر، می‌خواهد از راه زمینی به آن حمله کند تا به زعم خود آخرین تیپ‌های حماس را «از بین ببرد».

این در حالی است که کشورهای اروپایی، سازمان ملل و ایالات متحده، متحد اصلی رژیم صهیونیستی، از نتانیاهو خواستند که ایده حمله زمینی به این شهر را کنار بگذارد.

به گفته ینس لارکه، سخنگوی دفتر سازمان ملل متحد در خصوص هماهنگی امور بشردوستانه (OCHA)، جمعه در ژنو، این حمله علاوه بر تلفات انسانی، «ضربه‌ای قوی برای عملیات‌های بشردوستانه در سراسر نوار غزه» خواهد بود، زیرا گذرگاه رفح «در قلب عملیات بشردوستانه قرار دارد».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم