Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی تن، معاون اداره‌كل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با بیان اینكه هفته‌های قرآن و عترت برای دومین سال در نقاط مختلف كشور برگزار خواهد شد، گفت: امسال این هفته‌ها در 12 استان كشور برگزار می‌شوند.
وی با بیان اینكه استان فارس، نخستین استانی بود كه هفته قرآن و عترت اجرا شد، افزود: بلافاصله بعد از استان فارس، هفته‌های قرآن و عترت 11 استان دیگر برگزار خواهد شد كه تا پایان سال این هفته‌ها اجرا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تن اظهار كرد: برنامه‌های متنوعی كه در استان فارس طی هفته قرآن و عترت برگزار شد اعم از جشنواره‌های فرهنگی، هنری، قرآنی،‌ علمی و پژوهشی و غیره نیز در استان‌های دیگر به اجرا درخواهند آمد.
معاون اداره‌كل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فراخوان و جمع‌آوری آثار این جشنواره‌ها از تابستان امسال انجام شده اما اختتامیه این‌ جشنواره‌ها در بازه زمانی دی‌ماه تا اسفندماه برگزار می‌شوند.
وی در ادامه در پاسخ به اینكه هفته قرآن و عترت سالانه برگزار می‌شود یا دو سالانه، زیرا استان فارس دو سال پیش میزبان این هفته‌ها بود، گفت: ما هر سال این هفته‌ها را برگزار می‌كنیم اما چون اعتبارمان محدود است هر سال در تعدادی از استان‌ها این هفته‌ها برگزار می‌شوند و در سال آینده آن مابقی استان‌ها میزبان خواهند بود.
تن بیان كرد: اگر اعتبار زیادی داشته باشیم، قطعاً این هفته‌ها را در تمام استان‌ها برگزار خواهیم كرد وگرنه این هفته‌ها را تقسیم‌بندی می‌كنیم بدین صورت كه استان‌هایی كه امسال میزبان جشنواره آیات هستند، امسال میزبان هفته قرآن و عترت نیستند و در سال آینده آن را اجرا خواهند كرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد