Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شاندیز با بیان اینکه ایران اسلامی قابلیت تعمیم الگوهای اسلامی را در سطح جهان دارد، گفت: نباید از داشته‌های خودمان غافل شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام بهمنی امام جمعه شاندیز در گفتگو با طرقبه نیوز؛ ضمن اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی و تلاش در این رابطه اظهار کرد: اگر تمدن مهمی بوجود بیاید و تلاش های اقتصادی حساب شده نباشد و مبنا نداشته باشد نتیجه نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: چندین سال رهبر معظم انقلاب در این رابطه سیاست گذاری و تأکید دارند که باید اقتصاد از درون مقاوم باشد.

 

امام جمعه شاندیز با بیان اینکه تلاش موفق این است که به خودمان متکی باشیم، گفت: ایران در منطقه دارای نقش مهمی است و جمهوری اسلامی دارای فرهنگ غنی و تاریخی پر افتخار است و لذا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری اولویت کشورهای اسلامی را نباید فراموش کنیم.

 

وی افزود: کشور ایران ثابت کرد دانش عامل پیشرفت و تعالی تمدن اسلامی ما است و امروز دنیای غرب در برابر این رشد خشمگین شده است و شاهد هستیم به عنوان نمونه در علوم هسته ای کشورهای مختلف از طرق گوناگون درصدد کنترل آن برآمدند.

 

حجت الاسلام بهمنی با بیان اینکه ایران اسلامی قابلیت تعمیم الگوهای اسلامی را در سطح جهان دارد، تصریح کرد: نباید از داشته های خودمان غافل شویم اگر چه کشور از نظر اقتصادی با فشارهای مختلف دنیا روبرو بوده و در موقعیت سختی مواجه است.

 

وی افزود: سومین پایه یک تمدن تحمل سختی ها و بردباری در برابر مشکلات است.

 

امام جمعه شاندیز گفت: مجلس شورای اسلامی و شوراها که برآمده از نظر مردم هستند یکی از لوازم این تمدن محسوب می شوند که برای خدمت به مردم فعالیت دارند.

 

وی افزود: اگر بخواهیم تمدن اسلامی بهتر از گذشته قوت بگیرد و ایران اسلامی بیشتر از گذشته برای جهان الگو و مطرح باشد الزاماتی دارد که یکی از آنها رعایت قانون است و نباید قانون ضعیف و نادیده گرفته شود.

 

حجت الاسلام بهمنی توقع رعایت قانون را بیش از همه از جانب مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: شوراها امین و امات دار مردم هستند و باید در رعایت قانون پیشرو باشند.

 

وی ابراز کرد: رعایت قوانین الهی و جامعه انسان ساز است و اگر می خواهیم کشور به جایگاه الگو بودن برسد یکی از الزامات آن رعایت قانون است و لذا همه مسئولان باید در حفظ جایگاه تمدن و نظام اسلامی و برای موفقیت کشور به وظایف خودشان عمل کنند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند

ایسنا/کرمان دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: دشمن برای دهه هشتادی‌ها خواب‌هایی دیده بود و فکر می‌کرد شکافی بین جوانان و آرمان‌ها می‌افتد، اما غیر از این بود. آرمان‌های انقلاب اسلامی آرمان‌های بشری است و امروز دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند.

سیداحمد عبودتیان عصر امروز، ۹ اردیبهشت‌ماه در آیین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان ضمن تمجید از اقدام شهرداری در میدان دادن به جوانان اظهار کرد: جمهوری اسلامی تنها حکومتی‌ست در اعصار گذشته که به حرف و آرمان تحقق وعده الهی احترام می‌گذارد.

وی با اشاره به تبدیل تهدید به فرصت، عنوان کرد: دشمن برای دهه هشتادی‌ها خواب‌هایی دیده بود و فکر می‌کرد شکافی بین جوانان و آرمان‌ها می‌افتد، اما غیر از این بود. آرمان‌های انقلاب اسلامی آرمان‌های بشری است و امروز دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند.

عبودتیان با اشاره به اینکه دشمن با راه انداختن داعش می‌خواست تفکر انقلاب اسلامی را از میدان حذف کند، گفت: اما امروز جمهوری اسلامی سردمدار فرهنگی منطقه شده و نشان دادیم اگر به حرف رهبر گوش بدهیم، تهدید به فرصت تبدیل می‌شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت خطاب به شهرداران دهه هشتادی محلات رفسنجان گفت: تا زمانی در این الگو رشد می‌کنیم که بخاطر خدا کار کنیم و برای همین است که این الگو با محوریت مساجد اجرا می‌شود.

عبودتیان تصریح کرد: این‌که در این طرح نگاه ظریف و زیبای بانوان را در حکمرانی داریم، یک امتیاز است. این‌که تجربه بزرگترها در رأس است، جوان‌محور و نوجوان‌محور بودن و مسجدمحوری از امتیازات دیگر این طرح است.

به گزارش ایسنا، عصر ۹ اردیبهشت ماه با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت، استاندار کرمان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرماندار رفسنجان، عملیات آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن به میزان ۲۷۸ هکتار در رفسنجان آغاز شد.

استاندار کرمان در این مراسم اظهار کرد: در همه شهرستان‌های استان، به جز شهر کرمان قرار است در سایت‌های نهضت ملی مسکن خانه‌ها به صورت ویلایی ساخته و تحویل متقاضیان شود.

محمدمهدی فداکار بیان کرد: در رفسنجان به غیر از ۲۷۸ هکتاری که امروز طرح آماده‌سازی آن کلنگ زنی شد، مقرر شد ۶۰۰ هکتار دیگر به شهر الحاق شود تا زمینه خانه دار شدن ۱۰ هزار نفر فراهم و مشکل مردم تا ۲۰ سال آینده حل شود.

به گفته وی، پس از آماده‌سازی سایت ۲۷۸ هکتاری نهضت ملی مسکن در رفسنجان یعنی حدود دو ماه آینده، قرعه کشی واگذاری قطعات به متقاضیان انجام خواهد شد.

استاندار کرمان از نام‌گذاری سایت حاضر به نام فاتحان اروند خبر داد و با اشاره به اینکه قرعه‌کشی واگذاری اراضی به متقاضیان به‌زودی برگزار و اعلام خواهد شد، افزود: طراحی قطعات انجام شده و امیدواریم تا یکی دو ماه آینده با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، زیرساخت‌ها تأمین شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • کرونوس؛ نخستین زیردریایی رادارگریز جهان با قابلیت چرخش 180 درجه در سرعت کامل(+فیلم و عکس)
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است