Web Analytics Made Easy - Statcounter


نشست تخصصی «بررسی ترجمه و نگارش اخبار انگلیسی در رسانه‌ها» سه‌شنبه ۳ بهمن‌ماه در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط‌ عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، در این نشست که با حضور متخصصان و پژوهشگران حوزه ارتباطات و مترجمان خبره برگزار می‌شود، جهانی شدن و تغییر ذائقه مخاطب، پاسخ به نیازهای مخاطبان در دنیای جدید، رسانه‌های تازه و پدیده شهروند خبرنگار، فن ترجمه، تکنیک‌های ترجمه  و قالب‌های خبری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای بحث در این جلسه عبارتند از: فن ترجمه، چالش‌ها و راهکارها، جهانی شدن، مخاطب و چالش‌های تازه فراروی مترجم، انتشار اخبار انگلیسی در شبکه های اجتماعی و سخنرانان این جلسه هم شامل رضا بهار، دبیر اخبار انگلیسی خبرگزاری ایرنا، سعید نوربار، سردبیر سایت انگلیسی ریاست جمهوری،   سیدمصطفی قاری، مسئول کارگاه مجازی ترجمه خبر و رسول انبارداردان، کارشناس مجری، هستند.

نشست تخصصی «بررسی ترجمه و نگارش اخبار انگلیسی در رسانه‌ها» روز سه شنبه ۳ بهمن ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، پلاک ۱۱ برگزار می‌شود.

true برچسب ها : اصحاب رسانه دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها رسانه های گروهی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» با هدف بررسی بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این‌نشست هادی البرزی دکترای مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه، ابوالفضل ولوی پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه و دبیری بردیا عطاران مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان حضور دارند.

برنامه مورد اشاره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی خیابان ولیعصر (ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹ برگزار و به‌طور زنده از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication پخش می‌شود.

کد خبر 6093311 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند