Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، روز گذشته خبر علاقمندی استقلال تهران به جذب اشکان دژاگه که فعلا بدون تیم است، منتشر شد.

 

امروز نیز یکی از روزنامه های ورزشی مدعی شد که شفر  علاقمند به جذب دژاگه بوده اما مدیران باشگاه به خاطر خالکوبی های اشکان با این انتقال مخالفت کرده اند.

 

امروز اما مدیران استقلال ضمن تایید مذاکره با مدیربرنامه های دژاگه تاکید کردند که نام این بازیکن باتجربه در لیست شفر نبوده و مدیران باشگاه خودشان مذاکراتی انجام دادند تا مطلع شوند او علاقه‌ای به حضور در استقلال دارد یا خیر!

 

مدیربرنامه های دژاگه به مدیران استقلال اعلام کرده بازیکن مذکور علاقمند به حضور در فوتبال اروپا است و فعلا برنامه ای برای حضور در لیگ برتر ایران ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این در مقاطع مختلف بحث احتمال حضور دژاگه در پرسپولیس نیز مطرح شده بود که هر بار از سوی این بازیکن، باشگاه و سرمربی پرسپولیس رد شد.

 

نامه

450

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل باعث شد که فرصت بازی به لونین در دروازه رئال مادرید برسد و این بازیکن بهترین استفاده را از فرصتی که به دست آورده بود برد و توانست نقش مهمی را در صعود رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صدر نشینی این تیم در رقابت‌های لالیگا ایفا کند.

در حالی که رئال مادرید کپا را به صورت قرضی از چلسی به خدمت گرفته بود تا جای خالی کورتوا را در دروازه این تیم پر کند، این لونین بود که توانست با عملکرد خوبش و با استفاده از لغزش دروازه‌بان اسپانیایی جایش را در دروازه این تیم حفظ کند.

در حالی که در ابتدای فصل گفته می‌شد که احتمالاً این دروازه‌بان اوکراینی در پایان فصل رئال مادرید را ترک کند اما در چند هفته اخیر شایعاتی درباره تصمیم مدیران رئال برای تمدید قرارداد او به گوش رسیده بود.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که مدیران رئال مادرید پیشنهاد رسمی برای امضای قرارداد جدید را به این ستاره رئال ارائه کرده‌اند و انتظار می‌رود که مدیر برنامه او هم به زودی پاسخ لونین را به مدیران این باشگاه اعلام کند و او قرارداد جدیدی را با رئال به امضا برساند.

دیگر خبرها

  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • شوکه شدن مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر