Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد کیادربندسری در مورد مسابقات اسکی دربندسر اظهار داشت: متأسفانه با کمبود برفی که ایجاد شده، شرایط برای برگزاری مسابقات در مجموعه دربندسر با سختی مواجه شده اما باز هم توانستند این مجموعه را سریعا آماده کنند. این مسابقات از اهمیت زیادی برخوردار است چون حکم انتخابی المپیک زمستانی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز آخرین دوره این مسابقات در دربندسر برگزار می‌شود و فردا اسامی نهایی برای اعزام به المپیک زمستانی اعلام خواهد شد. سطح مسابقات بسیار بالاست و از کشورهای مختلفی در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند. امیدوارم که بتوانیم در این المپیک نسبت به المپیک‌های گذشته، نتایج بهتری بگیریم.

اسکی‌باز ملی‌پوش کشورمان تصریح کرد: من در المپیک سوچی روسیه، سی‌ام شدم اما امسال شرایط بسیار متفاوت است و اردوهای خوبی را در اتریش برگزار کردیم و از آمادگی بالایی برای مسابقات برخورداریم. هم‌اکنون فدراسیون اسکی به سمت جوانگرایی پیش می‌رود و از جوانان در سنین مختلف استفاده می‌کند. امیدوارم این جوانان بتوانند جایگاه بالاتری نسبت به ما کسب کنند.

کیادربندسری در مورد اینکه چرا در تور 30 مرحله‌ای اروپا شرکت نمی‌کنید، گفت: از لحاظ هزینه و شرایط بدنی، به صرفه نیست و با توجه به گرانی یورو، فدراسیون توان پرداخت هزینه‌ها ندارد.

604

اسکی محمد کیادربندسری دربندسر آلپاین

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا

جود بلینگام برنده توپ طلا خواهد شد.

طرفداری | جو کول، هافبک سابق چلسی و تیم ملی انگلیس، معتقد است که پاری سن ژرمن، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

جو کول که سابقه 7 سال بازی برای چلسی را در کارنامه خود دارد در گفتگو با TNT Sport در مورد قهرمانان لیگ برتر انگلیس و همچنین تورنمنت‌های مهم باشگاهی و ملی اروپایی صحبت و پیش‌بینی خودش را اعلام کرده است. از دید جو کول، جود بلینگام برنده توپ طلا در سال 2024 خواهد شد. در ادامه نگاهی به پیش‌بینی‌های جو کول می‌اندازیم.

قهرمان لیگ برتر انگلیس: منچسترسیتی برنده کفش طلای لیگ برتر انگلیس: ارلینگ هالند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ اروپا: آتالانتا قهرمان لیگ کنفرانس اروپا: استون ویلا قهرمان یورو 2024: انگلیس برنده توپ طلا: جود بلینگام پیش‌بینی‌های جو کول

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا