Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@07:33:08 GMT

بدترین جراحی‌های زیبایی در میان هنرمندان + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۱۵۲۳۹

بدترین جراحی‌های زیبایی در میان هنرمندان + تصاویر

ساعت 24-آن دسته از هنرمندانی که با عمل جراحی زیبایی توانستند به موفقیت دست یابند در حقیقت بسیار خوش شانس بودند زیرا گروه دیگری با انجام این نوع از عمل های پلاستیک خود را به هیولا تبدیل کردند!

مایکل جکسون - Michael Jackson

مایکل جوزف جکسون (زاده: ۲۹ اوت ۱۹۵۸ – درگذشت: ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹) خواننده، موسیقی‌دان، ترانه‌سرا، آهنگ‌ساز، تهیه‌کننده، رقصنده، طراح رقص، بازیگر، شاعر، نویسنده، نقاش، سرگرمی‌ساز، بازرگان، کارآفرین، نیکوکار و فعال حقوق بشر اهل آمریکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با نام پادشاه پاپ و اِم‌جِی نیز معروف بود.

 عکس مایکل جکسون قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی

جکسون در طول ۴۶ سال دوران فعالیتش، ۱۰ آلبوم استودیویی منتشر کرد که ۵تایشان جزو پرفروش‌ترین آلبوم‌های جهان هستند. او تنها هنرمندی‌است که این تعداد آلبوم پرفروش دارد. همچنین آلبوم تریلر او که در سال ۱۹۸۲ منتشر شد، با فروش بیش از ۱۱۰ میلیون نسخه در جهان، پرفروش‌ترین آلبوم تاریخ موسیقی است.
 

اکسل رز - Axl Rose

اکسل رز خواننده و آهنگ‌ساز آمریکایی است. او بیشتر به عنوان تنها عضو ثابت و یکی از بنیانگذاران گروه راک نامدار گانز ان روزز شناخته می‌شود.

عکس اکسل رز قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی

دناتلا ورساچه - Donatella Versace
 

دناتلا ورساچه (زاده ۲ مهٔ ۱۹۵۵) طراح مد ایتالیایی و خواهر بنیانگذار شرکت ورساچه، جانی ورساچه است که خود صاحب ۳۰ درصد از سهام شرکت ورساچه می‌باشد. پس از قتل جانی ورساچه، ۵۰ درصد از سهام شرکت ورساچه به دختر دناتلا ورساچه رسید.

دناتلا ورساچه قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی

کاروت تاپ - Carrot Top


کاروت تاپ (زاده ۲۵ فوریهٔ ۱۹۶۵) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است.

کاروت تاپ قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی

جون ریورز - Joan Rivers


جون ریورز (زادهٔ ۸ ژوئن ۱۹۳۳) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است.

جون ریورز قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی

استنلی هاروی آیزن - Paul Stanley


استنلی هاروی آیزن که بیشتر با نام هنری پل استنلی شناخته می‌شود، نوازندهٔ گیتار الکتریک، آهنگساز، خوانندهٔ گروه کیس، تهیه‌کننده موسیقی، بازیگر و نقاش است. استنلی متولد منهتن نیویورک و فارغ التحصیل دبیرستان هنر و موسیقی نیویورک است. وی در سال ۱۹۷۰ گروه ویکِد لِستِر را به همراه جن سیمونز تشکیل داد. پس از عدم موفقیت این گروه وی گروه موفق کیس را بنیان گذاشت. او همچنین دو آلبوم سولو به بازار عرضه کرده‌است. استنلی دو بار ازدواج کرده و صاحب سه فرزند است.

پل استنلی قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی

پیت برنز - Pete Burns


پیت برنز در 5 اوت سال 1959 میلادی متولد شده است. او خواننده، ترانه نویس، نویسنده و شخصیت تلویزیونی است که گروه «مرده یا زنده» رادر سال 1980 میلادی راه اندازی کرد. او همچنان نیز در شوهای زنده تلویزیون برنامه دارد.

پیت برنز قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی

رز آریانا مک گاون - Rose McGowan


رز آریانا مک گاون (زاده ۵ سپتامبر ۱۹۷۳) یک بازیگر آمریکایی است که بیشتر به خاطر بازی در نقش پیگی متیوس در سریال درام «شیفته» در شبکه تلویزیونی برادران وارنر، شناخته شده‌است . او در سریال کوتاه شبکه سی‌بی‌اس، الویس، در کنار جاناتان ریس میرز و الویس پریسلی، نقش آن-مارگرت را ایفا کرد. در سال ۲۰۰۸ نیز برنامه ریز میهمان و میزبان مشارک برنامه فیلم های سریالی تی‌سی‌ام با نام جوهریات بود .

رز آریانا مک گاون قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی

کارسون واین نیوتن - Wayne Newton

کارسون واین نیوتن در سوم آوریل سال 1942 میلادی متولد شده است. او یک خواننده و شومن است. یک یاز بهترین اجراهای او در لاس وگاس در نوادا انجام و موجب شهرت او شد. نیوتن به نام های «میدنایت آیدل»، «مِستر لاس وگاس» و «مِستر اینترتِینمنت» نیز مشهور است.

کارسون واین نیوتن قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی

دالی پارتن - Dolly Parton

دالی پارتن خواننده، آهنگ‌ساز، هنرپیشه و نویسندهٔ آمریکایی است. پارتن از معدود خوانندگان زن سبک کانتری است که شهرت و محبوبیت جهانی دارد. شهرت وی تا جایی است که لقب ملکه موسیقی کانتری به او داده‌اند.

دالی پارتن قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی

او تا به‌حال موفق به دریافت ۷ جایزهٔ گرمی شده‌است. حدود ۱۰۰ میلیون نسخه از آلبوم های موسیقی این خواننده بفروش رسیده است. مشهورترین ترانه ی دالی پارتن، جولین نام دارد که در سال ۱۹۷۴ میلادی توسط او ساخته و خوانده شد.

سیمرغ

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین دوران مکس الگری در یوونتوس؛ فقط 1 برد از 8 بازی اخیر

بانوی پیر با الگری به سمت بیراهه در حرکت است.

دیدار یوونتوس و جنوا در هفته 29 سری آ 2023/24 با تساوی 0-0 خاتمه یافت. تیم مکس الگری اصلاً در فرم خوبی نیست. آنها طی 8 بازی اخیر خود فقط یک برد به دست آورده اند؛ برد 3-2 مقابل فروزینونه که به سختی حاصل شد.

به نقل از اوپتا؛ مکس الگری برای اولین بار در دوران مربیگری خود در یوونتوس (چه در دوره اول و چه در دوره دوم) از 8 بازی سری آ به فقط یک برد رسیده است. یوونتوس با او قبلا در دو مقطع فقط 1 برد در 7 بازی را تجربه کرده بود. 1 برد، 4 تساوی و 3 شکست، حاصل کار بیانکونری در هفته های اخیر بوده است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • بدترین دوران مکس الگری در یوونتوس؛ فقط 1 برد از 8 بازی اخیر
  • یک آلبوم چشم نواز برای طرفداران BMW
  • وزیر بهداشت : مردم در روز‌های پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند
  • وزیر بهداشت: مردم در روز‌های پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند
  • اختلالات روانی؛ واقعیت پنهان جراحی‌های زیبایی افراطی
  • آلبوم عکس از فراری اس‌ اف۹۰ استراداله
  • یک آلبوم دل انگیز برای طرفداران BMW
  • کنسرت نوروزی و رمضانی احسان یاسین
  • رئیسی: هنرمندان مظاهر زیبایی که در این کشور خلق شده را به تصویر بکشند
  • عین‌اللهی در پاسخ به تسنیم: مردم در روزهای پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند