Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،انوشیروان پیش دار رییس حوزه هنری استان هرمزگان گفت : 7 عنوان کتاب جدید منتشر شده هنرمندان حوزه هنری در پانزدهمين نمايشگاه بزرگ كتاب هرمزگان عرضه می شود.

وی افزود: این کتاب ها شامل پنج عنوان نمايشنامه   قرآنی "سربازان کوچک" و "روزهای کودکی یک پیامبر" نوشته احمد مریدی‌زاده،  "زیتون و کبوتر" نوشته عبدالله خداکریمی،  "گاو" و  "گرگی که گله را نمی‌برد" نوشته سعید موحدی و 2 مجموعه كودک و نوجوان به نام های "خانه من خانه تو" و"میوه جادویی "نوشته مژده عباسی  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان از امروز بهم ماه ٩٦ به مدت 7روز در محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در چهار راه جهانبار بندرعباس برپا است.

انتهای پیام/ز

عرضه کتاب های حوزه هنری در پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان اولین دوره جایزه کتاب «پرانتز» اعلام شدند

به گزارش خبرآنلاین به نقل ازجایزه کتاب «پرانتز»،اولین دوره‌ی این جایزه‌ی ادبی به بررسی و انتخاب بهترین آثار تألیفی در حیطه ادبیات گمانه‌زن (فانتزی، علمی‌تخیلی، وحشت) در سه بخش کتابِ نویسنده اولی، کتاب بزرگسال و کتاب جوان که برای اولین‌بار از بهار ۱۴۰۰ تا زمستان ۱۴۰۱ منتشر شده‌اند، پرداخت.

در بخش «کتاب بزرگسال» بهزاد قدیمی برای کتاب «بند دیوان» از کتابسرای تندیس بعد از رقابت با چهار نامزد نهایی دیگر در این بخش، برگزیده جایزه کتاب اصلی پرانتز شد. نامزدهای بخش کتاب بزرگسال جایزه پرانتز به شرح زیر است:
«آدمک باز» نوشته‌ی علی رضا برازنده نژاد، از نظر پیدایش / «ایشان» نوشته‌ی احمد ابوالفتحی، از نشر نیماژ / «تهران تارین» نوشته‌ی بهزاد قدیمی، از نشر ویدا / «زمان‌سوار» نوشته‌ی ضحی کاظمی، از کتابسرای تندیس.

در بخش کتاب جوان، کتاب «بیست و سه» نوشته‌ی رضا قرالو از نشر پیدایش تندیس بهترین کتاب این بخش را از آن خود کرد. چهار کتاب دیگری که با قرالو در بخش کتاب جوان رقابت کردند بدین شرح هستند: «دختری آن سوی آینه» نوشته‌ی الیستا آقایی، از کتابسرای تندیس / «روزی آخرین بار خواهد بود» نوشته‌ی ایرج فاضل بخششی، از نشر پی‌نما / «سرزمین آدرینا» نوشته‌ی مهدی نوری صادقی، از نشر موج / «شهر ماه خونین» نوشته‌ی زهرا سعیدزاده، از نشر هوپا.


و در آخر «سورن کریمی» در بخش «نویسنده‌های کتاب اولی»، برای کتاب «خرداد بود که خلیج یخ زد» از کتابسرای تندیس، برگزیده این بخش شد. رقیبان او در این بخش امیر میثمی با کتاب «آریزونا» از کتابسرای تندیس، آرش علیمحمدی با کتاب «پنج دیو و یک امشاسپند» از انتشارات ابوعطا (واحد کودک و نوجوان) کتاب بادبادک / محمدرضا زادسرور برای کتاب سواران بی‌نام از نشر موج / زهرا و مرتضی باغخانی برای «نمایش هولناک اسطوره دهه هشتادی» از نشر هوپا بودند.

در این مراسم جهانگیر شهلایی مهدی بنواری نویسنده و مترجم، آتوسا زرنگار نویسنده، سمیه کرمی مترجم، سیما تقوی مترجم و نویسنده، امیلی امرایی مترجم، آرش میراحمدیان فعال و مخاطب ژانر در این مراسم سخنرانی کردند.

جایزه کتاب «پرانتز» دی‌ماه ۱۴۰۲ به همت جهانگیر شهلایی، نویسنده، راه‌اندازی شد. داوری این جایزه بر عهده‌ی آکادمی پرانتز، شامل مخاطبان، فعالان، نویسندگان، مترجمان و... بود. در این مسیر برنامه کتابخوان «طاقچه»، وبسایت «به‌خوان» با پرانتز همکاری کردند. طراح لوگوی این جایزه ماهور پورقدیم است. کیان شلیله و فرنوش جمالی ساخت و طراحی وبسایت پرانتز را بر عهده داشتند.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884724

دیگر خبرها

  • شمار دستگاه های دیالیز جدید و پیشرفته در بندرعباس به ۱۶ رسید
  • ۱۱ دستگاه دیالیز با اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی تامین شد
  • راه‌اندازی ۱۶ دستگاه دیالیز جدید در بندرعباس
  • عرضه مستقیم ماهی تنظیم بازار در بندرعباس
  • عرضه مستقیم ماهی در بازار صادقیه بندرعباس
  • توقیف ۴۰ خودروی شوتی در هرمزگان
  • سرگذشت «مرموزترین کتاب جهان» که هیچ‌کس نمی‌داند دربارۀ چیست (+عکس)
  • انتشار «کتابِ فریدون رهنما» و «آرش شیواتیر»
  • برگزیدگان جایزه کتاب «پرانتز» معرفی شدند
  • برگزیدگان اولین دوره جایزه کتاب «پرانتز» اعلام شدند