Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور مجلس و استان های سازمان صداوسیما با تأکید بر تقویت مدیریت جهادی در رسانه های استانی گفت: سال آینده جشن پایان سیگنال‌رسانی و دیجتال‌سازی شبکه تبرستان سال آینده برگزار می‌شود. ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی دارابی دقایقی پیش در مراسم افتتاح 80 پروژه فنی صداوسیمای مرکز مازندران اظهار داشت: مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی در دستور کار جامعه رسانه ملی است و این امر در مراکز استانی صداوسیما با جدیت پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استاندار مازندران فردی جهادی است و در همه عرصه‌های موفق بوده است، گفت: با مشارکت استانداری مازندران سال آینده جشن پایان سیگنال‌رسانی و دیجتال‌سازی صداوسیمای مازندران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می کنیم.

معاون امور مجلس استان های سازمان و صداوسیما با اشاره به اینکه در حوزه زیرساخت های شبکه‌های استانی نیز برنامه‌های اساسی را در رسانه ملی ترتیب داده‌ایم، بیان کرد: مازندران از استان هایی بوده که می‌تواند قطب گردشگری، صنعت و کشاورزی کشور باشد و عزم و اراده رسانه استانی در معرفی ظرفیت های مازندران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مصمم است.

دارابی با بیان اینکه رسالت صداوسیما که همان زبان مردم و حامی دولت بوده را اجرایی می‌کند، افزود: جامعه ما خدمات بزرگی به نظام کرده است و باید رسانه ضمن بیان خواسته‌های مردمی در خدمت توسعه و پیشرفت استان باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان آستانه تحمل خود را در برابر انتقادات رسانه‌های افزایش دهند، خاطرنشان کرد: جامعه پرسشگر مسئولان پاسخگو را نیاز دارد و رسانه باید ضمن حفظ مرجعیت خود بتواند بیان‌کننده نیازهای مردمی و معرف توانمندی‌های توسعه‌ای مناطق باشد.

معاون امور مجلس استان های سازمان و صداوسیما با اشاره به هوچی‌گری‌های استکبار جهانی برای بد وانمود کردن اقتدار ملت ایران گفت: هم‌اکنون ایران قدرت فرامنطقه‌ای شده و توانسته در جهان خودنمایی کند. امنیت و استقلال امروز کشور را مدیون شهدا هستیم و باید از منش خانواده‌های شهدا درس بگیریم.

به گزارش تسنیم، با حضور معاونین امور مجلس و استان های سازمان صداوسیما، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مازندران و مسئولان فرهنگی استان و شبکه تبرستان 80 پروژه فنی صداوسیمای مازندران بهره‌‌برداری شد.

همچنین در این مراسم با حضور مادر شهید رادمهر از شهدای مدافع حرم مازندران از مجموعه‌های مستند رادیویی و تلویزیونی با موضوع اقتصاد مقاومتی، پژوهش‌های منجر به تولید و 100 قطعه موسیقی بومی و محلی رونمایی شد.

انتهای پیام/ ع

R1018188/P1494/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران اعلام کرد، نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در مرحله استانی ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود. 

بر این اساس، این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند. 

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار " این صحنه خانه‌ماست " برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود. 

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • شبکه خبر دو هک نشده است/ تکذیب اضافه شدن صوت خارجی به سیگنال
  • ببینید | شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده!
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان