Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:03:19 GMT

سریال «الیور توئیست» پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۱۶۵۷۵

سریال خارجی «الیورتوئیست»، برگرفته از اثر ماندگار چارلز دیکنز از امروز به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، «الیورتوئیست» به کارگردانی گرت دیویس محصول ۱۹۸۵ تلویزیون بریتانیا و برگرفته از رمانی به همین نام است که از امروز (اول بهمن ماه) از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان فیلم آمده: الیورتوئیست که در نوانخانه‌ای رها شده قربانی دستگاه تعلیم و تربیتی است که همه همنوعانش وابسته به آن هستند. بامبل فراش حوزه کلیسا، از تازیانه زدن به بچه های تیره بخت لذت می برد، به نحوی که الیور از آنجا می‌گریزد و روانه لندن می شود و در آن شهر به جوانی برمی خورد که او را به دزدان می دهد.

لایست آنتونی، بن رودسکا، اریک پرتر، مایکل اتول،گودفری جیمز و فرانک میدلماس در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«الیورتوئیست» دومین رمان مشهور چارلز دیکنز است که ابتدا در سال‌های ۱۸۳۷ تا ۱۸۳۹ میلادی به صورت پاورقی در یک ماهنامه انگلیسی منتشر می‌شد و اولین بار در سال ۱۸۳۸ میلادی به صورت کتاب منتشر شد.

«الیور توئیست» در ۱۲ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای هر روز ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران

مجموعه تلویزیونی «مامان اشتباه می‌کند» به کارگردانی فرانسوا‌ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ...

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش آفرینی می‌کنند.

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد