Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@00:19:44 GMT

در زمستان چه رنگی بپوشیم؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۱۶۶۲۹

در زمستان چه رنگی بپوشیم؟

همیشه بیشترین بهترین نیست. از رنگ به اندازه استفاده کنید. گاهی یک عینک آفتابی با شیشه‌هایی که سایه بنفش ملایمی دارد به اندازه کافی شما را شیک پوش و به روز خواهد کرد و نیاز به زیاده روی نیست.

سرویس سبک زندگی فردا: امسال سالی پر از جنگ و کشتار و بلایای زمینی است. شاید اگر از کسی بپرسند چه رنگی نماد سال ۲۰۱۸ است و به دور و برش نگاهی بیاندازد و بگوید رنگ سیاه یا حتی قرمز آتشین، نارنجی جیغ از حنجره‌های درد کشیده یا فام‌های خنثی خاکستری برگرفته از بی مهری‌های زمینی‌ها، پاسخ غیر واقع بینانه‌ای نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هر کدام از این فام‌های رنگی با خلق و خوی سالی که گذشت تطابق دارد. شرکت پنتون بازتابی به آنچه که امروز در جهان ما مورد نیاز است رنگ بنفشی به نام ultra-violet را به عنوان رنگ رسمی سال ۲۰۱۸ انتخاب کرد. پنتون این رنگ را پیچیده و پر از خیال و همچون کهکشان زیبا و پر از رمز و راز توصیف کرده است. رنگی است که فرد را به تصور نقش بی‌بدیلش در جهان اطراف واداشته و تلاش دارد مرز‌های خلاقیت را تا بی نهایت گسترش دهد. در ادامه این مطلب را به نقل از مجله دیده بان می خوانید.  
رنگ بنفش از آن دست رنگ‌هایی است که نه مختص زنان بوده و نه در طیف رنگ‌های مردانه قرار می‌گیرد و در ترکیب با دیگر رنگ‌ها هم در پوشش مردانه و هم زنانه خوش می‌درخشد. بنفش را نمی‌توان به یک مکان، پوشش یا وسیله خاص محصور کرد. بلکه استفاده از این رنگ در هر جا و برای هر وسیله‌ای مناسب و چشم نواز است. رنگی چشم نواز و خیره کننده در یک میهمانی مجلل یا مدرن در یک لباس غیر رسمی یا راحت در لباس‌های ورزشی، لوازم جانبی، جواهرات و عینک و حتی روسری می‌تواند در رنگ سنگ‌های طبیعی بافت‌ها و گل‌های رنگی این لوازم استفاده شود. این رنگ با طلا و تمام فلزات زینتی بسیار لوکس و خیزه کننده خواهد شد.
چند توصیه در استفاده از رنگ سال
- از پیشتاز بودن نترسید.
- همیشه بیشترین بهترین نیست. از رنگ به اندازه استفاده کنید. گاهی یک عینک آفتابی با شیشه‌هایی که سایه بنفش ملایمی دارد به اندازه کافی شما را شیک پوش و به روز خواهد کرد و نیاز به زیاده روی نیست.
- در یک قانون کلی هر شدتی از رنگ با همان شدت از رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شوند. اگر تندی یکی از دیگری بیشتر باشد، باعث می‌شود جلوه دیگری گرفته و تصویر ناخوشایندی ایجاد شود، پس بهتر است رنگ‌های ملایم را باهم و رنگ‌ها تند را با هم به کار ببرید.
- رنگ پوست و موی خود را در نظر بگیرید. هر چقدر رنگ سال زیبا باشد، رنگی را انتخاب کنید که به شما می‌آید. حتی اگر رنگ سال نباشد.
- دلیل ست کردن یا پوشش را بدانید با حذف مرز‌ها و قانون‌ها و ترکیب درست رنگ‌ها سن و جنسیت در حاشیه قرار می‌گیرند؛ و نکته اخر بسیار مهم استفاده از رنگ‌های تک رنگ در پوشش سبکی قابل قبول است. اما پیچیده شدن در رنگ سال بدون دانستن قواعد سبک محسوب نمی‌شود و شاید شما را یک تازه به دوران رسیده جلوه دهد.   لینک کوتاه خبر: farda.fr/003FOu

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد/ آیا بارش‌های بهار، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

طی هفته جاری ورود سامانه بارشی قوی از جنوب به کشور موجب وقوع سیل در برخی استان‌ها شدو بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی سامانه بارشی دیگری هفته آینده وارد کشور می‌شود.

صادق ضیاییان افزود: هفته آینده سامانه بارشی در کشور فعالیت می‌کند که موجب بارش‌های بهاری در تمام استان‌ها می‌شود.

وی تاکید کرد: انتظار داریم که این بارش‌ها، شدت بارندگی هفته جاری را نداشته باشد البته ممکن است به‌صورت نقطه‌ای شدید باشد چون بارش‌های بهاری، رگباری هستند و بیشتر در ساعات بعداز ظهر می‌بارند.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: روزهای بارش باران طی دو هفته آینده در استان‌های مختلف، متفاوت خواهد بود.

ضیاییان در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا بارش‌های بهاری، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند، تاکید کرد: بارش‌ها سهم بهار است و نمی‌تواند کم‌بارشی زمستان را جبران نمی‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد/ آیا بارش‌های بهار، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • مرسدس بنز زنجیر چرخ اتوماتیک را معرفی می‌کند: رانندگی در زمستان بدون دردسر (فیلم)
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • تهیه و نگهداری جوجه‌های رنگی در منازل خطرآفرین است
  • زمستان معتدل و کوتاه، بلای جان گندمزارها
  • چشم‌رنگی‌ها در معرض این بیماری