Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر نوروزی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از برگزاری جشنواره استانی شعر و داستان قرآنی در این شهرستان هفته اول اسفندماه خبر داد.
وی ترویج فعالیت‌های قرآنی و مذهبی در قالب هنر، بهره‌مندی از فضایل قرآن و عترت واستفاده از هنر برای پیوند مناسب مفاهیم مذهبی، دینی برای درک زیبایی‌های موجود را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه شرکت در این جشنواه محدودیت سنی ندارد، افزود: شعر ارسالی باید در قالب آزاد باشد.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران مهلت ارسال آثار را 20 بهمن‌ماه سال‌جاری بیان کرد و افزود: در هر بخش به 6 نفر جوایز نفیسی اعطا می‌شود، ضمن اینکه اختتامیه جشنواره هفتم اسفندماه در اداره کل ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است