Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:55:18 GMT

سلطانی‌فر: بدون شک صالحی در کمیته موفق می شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۱۶۸۴۵

وزیر ورزش گفت: بدون تردید می‌توانیم با ارامش، همگرایی و همدلی هر چه بهتر و بیشتر در راستای خدمت رسانی به ورزش باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم تودیع و معادفه روسای سابق و جدید کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تمام خدمتگزاران ورزش کشور اعم از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیونهای ورزشی، ادارات کل استانها و دیگر نهاد و سازمان‌ها برای خدمتگزارن به نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ارکان آرزوی موفقیت کرد و با اشاره به شهدای انقلاب اسلامی یاد شهدای نفتکش سانچی را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به کلیپ زیبای اقدامات فرهنگی کمیته ملی المپیک در بازدید و اعزام قهرمانان المپیک به منطقه محروم بشاگرد عنوان داشت: انصافا دیدن این کلیپ نشان می‌دهد به برکت جمهوری اسلامی و روحیه عدالت محورانه تلاش بسیاری در گسترش امکانات به نقاط محروم کشور شده و در عرصه ورزش هم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 


سلطانی فر ادامه داد: بدون تردید از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون حقیقتا اقدامات مهمی در گسترش فضای ورزش کشور صورت گرفته و در مراکز بیست استان کشور، استادیوم 20 هزار نفره ساخته و تحویل داده شده و پروژهای دیگری هم در حال ساخت و اتمام است. بدون تردید می‌توانیم با ارامش، با همگرایی و همدلی هر چه بهتر و بیشتر در راستی خدمت رسانی به ورزش باشیم.


وی همچنین افزود: به شخصه در این مدت که در خدمت ورزش بوده‌ام، همه جا همدلی خوبی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بود. با درایتی که آقای هاشمی داشتند توانستیم مشکلات بسیاری را برطرف کنیم. به خصوص که با برگزاری بسیار خوب و منظم انتخابات این موضوع را نشان دادند. از تلاشهای ایشان، هیأت رییسه و هیات اجرایی سابق کمیته ملی المپیک تشکر میکنم.


وزیر ورزش در ادامه خاطرنشان کرد: آقای صالحی امیری جدای از دوستی دیرینه‌مان، از مدیران و سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور بوده و نقش محوری در دولت داشته و با حضور سرپرستی که در وزارت ورزش داشتند در همان مدت کوتاه توانستند ذهنیت خوبی از خود در میان مدیران و جامعه ورزش باقی بگذارند. بدون تردید مجموعه کمیته ملی المپیک با مدیریت آقای دکتر صالحی امیری و همت اعضای هیأت رییسه و هیات اجرایی جدید در دوره پیش روی بسیار موفق آمیز خواهد بود.

وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی‌فر

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال

محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفت و گوی تلفنی با برنامه تهران ۲۰ در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

 امروز عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفته بود:  بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک