Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیرجند از اجرای طرح خداقوت صنعتگر در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارتباط بیشتر و متقابل با صنعتگران بیش از ۲۰۰ روستا انجام می‌شود. ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسنعلی فولادی صبح امروز در حاشیه اجرای طرح "خداقوت صنعتگر" در یکی از روستاهای شهرستان بیرجند اظهار داشت: این طرح با هدف ارتباط بیشتر و متقابل با صنعتگران بیش از 200 روستای شهرستان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح کارشناسان صنایع دستی به صورت میدانی اقدام به شناسایی- مستندنگاری و معرفی خدمات و تسهیلات به صنعتگران می‌کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیرجند بیان کرد: در طرح خداقوت صنعتگر که دو جامعه پیشکسوتان و کارآموزان بیشتر مورد هدف هستند برای آن تعدادی از تولیدکنندگان صنایع دستی که تاکنون شناسنامه‌دار نشده‌اند، کارت شناسایی صادر می‌شود.

فولادی عنوان کرد: از این طریق در زمینه حضور در بازار فروش، نمایشگاه‌ها و آموزش‌های مرتبط از قبیل بازاریابی و خرده فروشی صنایع دستی مورد حمایت و آموزش قرار می‌گیرند.

وی گفت: این طرح از پنجم دی ماه شروع شده و تاپایان اردیبهشت 97 به پایان خواهد رسید و تاکنون در بیش از 40 روستا اجرا شده است.

انتهای پیام/ز

R41348/P41362/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم

به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم، علیرضا ارجمندی اظهار کرد: این اداره‌کل پس از دریافت محوز‌های لازم از سوی فرماندهی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی در نظر دارد، به منظور استفاده از توان و دانش نخبگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ۱۰ سرباز امریه را جذب کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم افزود: داشتن دفترچه اعزام، دارا بودن مدرک تحصیلی فقط کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های معماری، عمران، تاریخ، باستان‌شناسی، صنایع‌دستی، مرمت و احیای بنا‌های تاریخی، موزه‌داری، مدیریت جهانگردی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، حقوق، جغرافیا و مترجمی زبان؛ نداشتن اضافه خدمت دفترچه‌ای و نداشتن کسر از خدمت بیش از سه ماه و بومی استان قم از شرایط جذب سربازان امریه در این اداره‌کل است.

وی خاطرنشان کرد: مشمولان وظیفه برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند در قم با شماره تلفن ۳۷۲۱۲۳۳۶ با پیش‌شماره ۰۲۵ و یا ۰۹۰۵۹۸۴۷۱۵۳ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
  • شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم
  • صنایع دستی روستای قلعه بالا