Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - امام جمعه رودبار جنوب گفت: یکی از برنامه های شاخص استاندار کرمان این بوده که از مسائل و مشکلات مردم و اقتصاد استان گره گشایی کند که جای تقدیر دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس گروهی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان، گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه یک (رودبار جنوب) افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی نامگذاری سال به عنوان اقتصاد مقاومتی تاکید کردند که نقاط اصلی و اساسی در اقتصاد کشور باید شناسایی شده و همه روی این نقاط متمرکز شوند که در این زمینه موضوع تولید داخلی و اشتغال از موضوعات اصلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از استاندار کرمان به عنوان فردی فهیم و خلاق در موضوعات اقتصاد مقاومتی یاد کرد و ادامه داد: وی در حقیقت سرآمد استانداران کشور است و نمونه بارز اقدامات ایشان چیزی است که در شهرستان های مختلف استان کرمان به خوبی مشاهده می شود.
وی به قضاوت های ناصحیح درباره اقدامات استاندار کرمان و دولت تدبیر و امید اشاره و بیان کرد: از اقدامات توسعه ای استان کرمان در شهرستان قلعه گنج بازدید کرده ام و شاهد بوده ام که چه تحولات عظیمی در این منطقه ایجاد شده و شهادت می دهم درباره رودبار جنوب نیز همین اقدامات در دست انجام است.
حجت الاسلام گروهی ادامه داد: مردم شهرستان رودبار جنوب اگر به دنبال ایجاد تحول در منطقه هستند باید از طرح آبیاری قرارگاه خاتم الانبیاء الگوبرداری کنند.
وی به راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی جازموریان با تلاش استاندار کرمان اشاره کرد و گفت: این اقدام می تواند تحول عظیمی را در منطقه ایجاد کند.
امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: این شهرستان ظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد نیروگاه های خورشیدی دارد که می توان با راه اندازی این نیروگاه ها، مشکل برق این منطقه را برطرف کرد.
حجت الاسلام بامری، امام جمعه بخش جازموریان نیز ضمن قدردانی از کارنامه موفق استاندار کرمان در بحث اقتصاد مقاومتی بویژه در جنوب استان کرمان گفت: استقرار ادارات در بخش جازموریان مهم و ضروری است.
وی ادامه داد: ایجاد دکل مخابراتی و تلویزیونی در منطقه جازموریان یکی از نیازهای اساسی این منطقه به شمار می رود که باید هر چه سریعتر مرتفع شود.
رودبار جنوب یکی از شهرستانهای استان کرمان است؛ که در منتهی ‌الیه جنوب شرقی استان قرار گرفته ‌و از شمال با بم و عنبرآباد از شرق با استان سیستان و بلوچستان از جنوب با قلعه گنج و از غرب با کهنوج همسایه است.
فاصله رودبار جنوب از مرکز استان کرمان 333 کیلومتر و با جیرفت 85 کیلومتر است.
خبرنگاران: سمیه حسن شاهی و هادی شفیعی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
/5054/30297440

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد

سرهنگ محمود کرمشاهی گفت: این یگان در چهار ماه گذشته ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان را با همکاری سایر نهاد‌های مرتبط رفع تصرف کرده است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی این اراضی با برآورد کارشناسی انجام شده نزدیک به یک هزار میلیارد ریال برآورد شده که بیشتر در شهر‌های جیرفت، رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب و کهنوج بوده است.

سرهنگ کرمشاهی ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی یادآور شد: پرسنل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی برای اقدام به رفع تصرف اراضی از دست زمین خواران هستند و مردم می‌توانند با شماره تلفن ۱۶۵۶ گزارشات خود را اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲ هزار و ۶۱۰ زمین در ۱۴ شهر جنوب کرمان
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • ثبت ملی روستای «نوسنگی» در درفک رودبار
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • پیام کرمان آیدکس، آغاز گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش است
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است