Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@23:39:40 GMT

ما نتوانسته ایم فرهنگ انقلاب را به درستی عنوان کنیم

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۱۷۵۳۱

ما نتوانسته ایم فرهنگ انقلاب را به درستی عنوان کنیم

امام جمعه شهرستان سپیدان گفت :ما نسبت به انقلاب و دهه فجر کم کار کرده ایم ونتوانسته ایم فرهنگ انقلاب را به درستی عنوان کنیم که می بایست در کنار برنامه های عمرانی برنامه های عمیق فرهنگی را نیزدر ایام دهه فجر برنامه ریزی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سپیدان به منظور هماهنگی وبرنامه ریزی برنامه های فرهنگی ایام دهه مبارک فجر به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالرحمن موسوی انور امام جمعه شهرستان وباحضورشبیر زارع خفری فرماندار سپیدان،اعضای شورای تامین وسایر اعضای این شورا در دفتر امام جمعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان سپیدان در این جلسه با اشاره به احادیث وروایت درخصوص اهمیت رعایت اخلاق،اظهارداشت:اخلاق زمانی که جنبه اجتماعی وعملی پیدا کرد نمود عینی پیداخواهد کرد همانگونه که در احادیث وروایات توجه ویژه به اخلاق شده و از صفات بارز مدیران رعایت اخلاق مدیریتی است.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی انور مردم داری،اجرای عدالت و ساده زیستی را از ویژگی های دیگر مدیر موفق دانست وافزود:یکی از بخش های برجسته زندگی امام (ره) ساده زیستی زندگی ایشان بود البته ساده زیستی مدیران یکی از مطالبات به حق مردم است.

امام جمعه سپیدان با بیان اینکه مدیران می بایست با محرومین با مهربانی رفتار کنند،تصریح کرد:ارتباط نزدیک با مردم از توصیه هایی است که امیرالمومنین علی (ع) به مالک توصیه نموده اند که تبلور آن در نماز جمعه است زیرا حضور مسئولین درنماز جمعه باعث ایجاد امید در بین مردم خواهد شد واین امید قوه محرکه حکومت اسلامی است.

سید عبدالرحمن موسوی انور با بیان اینکه بعد ازانقلاب در حوزه خدمات معجزه صورت گرفته است،بیان داشت:ما نسبت به انقلاب و دهه فجر کم کار کرده ایم و باوجود خدمات زیادی که صورت گرفته اما اطلاع رسانی در این خصوص کم بوده است وما نتوانسته ایم فرهنگ انقلاب را به درستی عنوان کنیم که می بایست در کنار برنامه های عمرانی برنامه های عمیق فرهنگی را نیزدر ایام دهه فجر برنامه ریزی کنیم.

فرماندار سپیدان در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از بارش رحمت الهی در شهرستان،اظهار داشت:انقلاب اسلامی مطلق به مردم است و ما مسئولین امانتداران مردم وشهدا هستیم واگر خوب امانتداری کردیم سالگرد انقلاب اسلامی برای مردم فرح بخش خواهد بود ولی اگر بد امانتداری کردیم قطعا علاوه بر این دنیا باید درآخرت پاسخگو باشیم.

شبیر زارع خفری در ادامه افزود:ما باید بدانیم این امانت برای مدت کوتاهی به ماسپرده شده است لذا باید به خوبی امانتداری کنیم و از آن حفاظت نماییم.

نماینده عالی دولت در سپیدان با اشاره به تلاش همیشگی دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی،اظهار داشت:همه ما میدانیم این سیاه نمایی ها به اشکال مختلف وظیفه دشمن بوده وهست اما گاهی ما با ایجاد تفرقه این سیاه نمایی ها را به وجود می آوریم که این پسندیده نبوده ونخواهد بود.

شبیر زارع خفری با بیان اینکه مدیران باید تلاش کنند در پیشگاه خداوند جایگاه داشته باشند،تصریح کرد:وقتی این جایگاه به وجود خواهد آمد که ما بخواهیم صاف وصادق پیرو راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند