Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@08:07:00 GMT

راسک شهر فاضلاب های روان+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۱۸۱۵۸

راسک شهر فاضلاب های روان+تصاویر

نبود سیستم دفع فاضلاب شهر راسک، عدم پاسخگویی سیستم قدیمی سبتینگ این منطقه و افزایش جمعیت آن طی سال های اخیر سبب شده فاضلاب این شهردر وضعیتی نامناسب و بعضاً در کوچه و خیابان روان شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، شهر راسک به عنوان مرکز شهرستان سرباز با جغرافیایی خاص و کوهستانی و کمبود زمین برای ساخت و ساز با مشکلات بسیاری از جمله  عرض کم خیابان ها، غیر مقاوم بودن اکثر ساختمانهای شهری ، متروکه شدن برخی از ساختمان ها، توان مالی پایین ساکنان، فاضلاب های روان درکوچه های خاکی و خدمات رسانی ضعیف روبه رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری سه سایت نهضت ملی مسکن استان یزد به نام شهدای حمله تروریستی راسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، استاندار یزد در حاشیه زیارت مزار شهید گمنام مجاور سایت نهضت ملی مسکن فرهنگیان یزد، گفت: در پرتو پیگیری‌های شهید امیرمحسن حسن نژاد، این شهید خوشنام در منطقه تدفین و بقعه آن احداث شد. 
 
مهران فاطمی در ادامه با گرامی داشت نام و یاد شهدای والامقام حمله تروریستی راسک، از تصمیم استان جهت نامگذاری سه سایت نهضت ملی مسکن استان یزد به نام شهدای حمله تروریستی راسک خبرداد. 
 
وی در همین راستا تصریح کرد: براین اساس سایت ۲۰۰۰ واحدی ماهکار اکرمیه به نام شهید امیر محسن حسن نژاد، سایت ۴۳ هکتاری تفت به نام شهید حسین سرسنگی و سایت ۱۲۰ هکتاری اردکان به نام شهیدحسین انتظاریان نامگذاری شد.

در حمله ناکام تروریستی راسک شهید امیر محسن حسن نژاد، شهید حسین سرسنگی و شهیدحسین انتظاریان به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • شناسایی ۲هزار و ۵۰۰ واحد صنفی با فاضلاب غیراستاندارد/همه بیمارستان‌های مشهد سیستم پیش‌تصفیه ندارند
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • نشست زمین در خیابان میر/ ثبت ۱۲ حادثه در سال ۱۴۰۳
  • نامگذاری سه سایت نهضت ملی مسکن استان یزد به نام شهدای حمله تروریستی راسک
  • کشف ۴۳ تن گاز مایع قاچاق در راسک