Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان از مسمومیت ۴ نفر از اعضای یک خانواده با گاز مونواکسید کربن در روستای چنارستان سفلی خبر داد.

جلال پوران فرد با یبان اینکه این گازگرفتگی صبح امروز (ساعت ۷ و ۲۲ دقیقه) در روستای چنارستان سفلی رخ داد، افزود: در این حادثه۴ نفر از اعضای یک مسموم و روانه بیمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پی اعلام این خبر توسط پدر خانواده به مرکز پیام مبنی بر گیجی، خواب آلودگی، تهوع و استفراغ اعضای خانواده اش بلافاصله آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

پوران فرد، اضافه کرد: هر چهار نفر از اعضای یک خانواده شامل دو کودک (۵ و ۱۰ ساله)، یک مرد (۲۶ ساله) و یک زن (۳۶ ساله) بودند که با تلاش تکنسین‌های اعزامی بعد از اقدامات درمانی لازم برای ادامه درمان به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج انتقال يافتند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان علت این مسمومیت را انتشار گازمنواکسیدکربن از بخاری گازی عنوان کرد و ادامه داد: علائم مسمومیت با منواکسید کربن میتواند طیف وسیعی از علایم راشامل شود که در بیماری‌های مختلف دیده میشود.

وی، بسیاری از این علائم را شبیه علائم سرماخوردگی عنوان کرد و گفت: اکثر افراد فکر می‌کنند به دلیل سردی هوا دچارسرماخوردگی شده اند و تمایل به استراحت و خوابیدن دارند، در صورتی که ابتلای تمام افراد خانواده به علائمی شبیه به آنفلوآنزا بروز مسمومیت را نشان می‌دهد.

 

انتهای پیام/ش

گاز گرفتگی خانواده ۴ نفره در روستای چنارستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد

معاون قضایی دادگستری خوزستان و رئیس توسعه حل اختلاف این استان گفت: پرونده اختلاف خانوادگی منجر به قتل با تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول و با رضایت اولیای دم به صلح و سازش ختم شد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم ازدزفول، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی بیان کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان منجر به قتل یک خانم و تشدید اختلاف بین اعضای خانواده شد.

وی ادامه داد: درخواست مکرر بستگان این خانواده از رییس دادگستری دزفول برای ورود به موضوع موجب شد تا این پرونده در دستور کار شعبه 12 شورای حل اختلاف این شهرستان قرار گیرد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد اعضای شعبه حل اختلاف دزفول با اعضای این خانواده گفت: خوشبختانه با تلاش‌های جهادی و خداپسندانه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

وی ادامه داد: بین اعضای این خانواده برادری، صمیمیت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با صلح و سازش مختومه شد.

حجت الاسلام بهبهانی گفت: شورای حل اختلاف خوزستان با ایجاد مراکز صلح یار در استان تلاش دارد تا با ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی در کاهش جمعیت زندانیان، توسعه آرامش و امنیت در استان گام بردارد.

به گزارش تسنیم، بر اساس اعلام رییس کل دادگستری خوزستان، 235 پرونده قصاص نفس در این استان، سال گذشته به صلح و سازش ختم شد که این رقم نسبت به سال 1401 با 90 فقره پرونده، 161 درصد پیشرفت داشته است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • خانواده مهم‌ترین محل برای رشد فردی است
  • راه‌های برطرف کردن سریع گرفتگی بینی
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح