Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن‌آقا یوسفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و‌پرورش استان همدان گفـت: یک هزار و 200 برنامه به مناسبت  دهه فجر برای مدارس استان همدان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: برنامه‌های نمادین در ایام‌الله دهه فجر نه تنها در مرکز استان بلکه در شهرستان‌ها و برخی از مناطق نیز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان همدان ادامه داد: برای تمامی مدارس استان به مناسبت ایام دهه فجر،برنامه‌هایی متنوعی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: دستور‌العملی به تمامی مناطق آموزشی ارسال شده است که در این دستور العمل بر استفاده از روز شمار ایام‌الله دهه فجر در تمامی مدارس استان تأکید شده است.

یوسفی با اشاره به اینکه ایجاد روحیه امیدواری و شادی و نشاط در چهارچوب عرف انقلاب اسلامی از دیگر موارد مورد تأکید است، ابراز کرد: با توجه به تقارن ایام‌الله دهه فجر با ایام فاطمیه بر رعایت اعتدال در برگزاری برنامه‌ها و میزان شادی و جشن متعارف در مدارس تأکید شده است.

وی با تأکید بر اینکه نواختن زنگ انقلاب و اجرای طرح یاوران انقلاب توسط پشتازان از جمله برنامه‌های شاخص دهه فجر است، اظهار داشت: دعوت از راویان انقلاب به منظور آشناسازی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب در مدارس از دیگر برنامه‌های شاخص است.

انتهای پیام/ب

یک هزار و دویست برنامه در مدارس استان برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان

در این مراسم، رسول شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدرسه شهید حجه فروش در ابعاد تربیتی و آموزشی مدرسه‌ای نمونه و در بین ۱۰ مدرسه برتر استان همدان و ششمین مدرسه با رشد معدل آزمون نهایی است.

مسلم مخفی، فرماندار همدان هم توجه به هر دو مقوله آموزش و پرورش را در مدارس خواستار شد و گفت: مدارس باید به همه ابعاد تربیتی بپردازند و آینده سازان و مادران و پدرانی تکامل یافته و تربیت شده را وارد جامعه کنند.

سیدجواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه همدان هم گفت: تعلیم و تعلم را معلمان به عنوان یک عبادت انجام می‌دهند و لازمه این امر داشتن عشق و علاقه و پدری و مادری کردن برای نهال‌های آینده کشور است.

شهید حمید حجه فروش، ۱۲ آذر ۱۳۳۶ متولد شد، و با شروع دفاع مقدس تدریس را رها کرد و به دنبال خدمتی دیگر رفت، آموزش و پرورش نامۀ برگشت او و دیگر معلمان به محل کارشان را ارسال کرد؛ اما به حضورش در سپاه و بسیج بیشتر احساس نیاز می‌شد. با ماندنش موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود