Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: حفظ خون و آرمان شهدا وظیفه سنگین همگانی است و در صورت کوتاهی نمی‌توانیم پاسخگویی شهدا در آخرت باشیم. ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای یادواره شهدای زند استان قم با اشاره به جایگاه شهدا و اهمیت زنده نگه‌داشتن راه و آرمان‌های آن‌ها اظهار داشت: کسانی که ادامه‌دهنده راه شهدا بوده و فرهنگ شهدا را ترویج می‌دهند از جایگاه والای نزد خداوند برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رستگاری را در گرو طلب آخرت و تلاش برای رضایت خداوند دانست و افزود: انسان‌ها بر دودسته تقسیم می‌شوند، کسانی که طالب دنیا بوده و کسانی که طالب آخرت هستند و تنها طالبان آخرت رستگار خواهند شد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان این نکته که طالب آخرت از دنیا نیز بهره‌مند‌ است تصریح کرد: انسان نباید تنها طالب دنیا بوده و باید حرص خود را به دنیا کنترل کرده و امیالش را مدیریت کند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با تأکید بر تلاش برای کسب روزی و برخورداری از نعمت‌های حلال دنیوی بیان کرد: خداوند کسانی را که دنیا را رها کرده‌اند دوست ندارد و باید برای به دست آوردن نعمت‌های دنیوی برای کسب آخرت تلاش کرد و این دو مقوله در راستای یکدیگر هستند.

وی شهدا را نمونه کامل کسانی دانست که از دنیا در جهت آبادی آخرت خویش استفاده کرده‌اند و خاطرنشان کرد:  کسانی که جان خود را در راه اسلام و میهن خود فدا می‌کنند  تکلیف خود را ادا کرده‌اند و امروز مسئولیت سنگین بر دوش ما نهاده شده است.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر حفظ نظام و مسئولیت همگان  ابراز کرد: باید حافظ خون شهدا باشیم و در راه حفظ نظام و هدایت مردم از هیچ کوششی در این راه دریغ نکنیم زیرا در صورت کوتاهی نمی‌توانیم پاسخگویی شهدا در آخرت باشیم.

انتهای پیام/ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای «حیدر حیدر» کودک خردسال در حرم علی بن ابی‌طالب

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، عشق و ارادت به اهل بیت علیهم السلام درخون ملت ایران است و بزرگ و کوچک نمی‌شناسد. در بارگاه منور علی بن ابی‌طالب نوای حیدر حیدر با مداحی کودک خردسال  سید امین حسینی  طنین انداز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • حزب‌الله: دیوانگی اسرائیل ما را نمی‌ترساند
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • نوای «حیدر حیدر» کودک خردسال در حرم علی بن ابی‌طالب