Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@04:52:01 GMT

سوپر گل های بازیکنان زیر 18 سال لیورپول

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۱۹۲۶۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

برترین گل های تیم فوتبال لیورپول رده سنی زیر ۱۸ سال در سال ۲۰۱۷ که هدایت ان ها بر عهده جرارد است را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما برترین گل های تیم فوتبال لیورپول رده سنی زیر ۱۸ سال در سال ۲۰۱۷ که هدایت ان ها بر عهده جرارد است را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه فوتبال لیورپول، (به انگلیسی: Liverpool Football Club) یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در لیگ برتر انگلستان است که مرکز آن در شهر لیورپول انگلستان واقع شده‌است. این باشگاه با پنج عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سه عنوان در لیگ اروپا و سه عنوان دیگر در سوپر جام اروپا یکی از موفق‌ترین تیم‌ها در اروپا و پرافتخارترین تیم انگلیسی در رقابت‌های اروپایی محسوب می‌شود. همچنین لیورپول با هجده عنوان قهرمانی در لیگ، هفت عنوان در جام حذفی و کسب رکورد هشت عنوان قهرمانی در جام اتحادیه پس از منچستر یونایتد دومین باشگاه پرافتخار انگلیسی در مسابقات داخلی است.

 

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: امشب در تاریخ یونایتد ماندگار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس موفق شد با گل آماد دیالو در ثانیه‌های پایانی مقابل لیورپول به برتری ۴-۳ برسد. اریک تن‌هاخ در صحبت‌های پس از بازی‌اش این پیروزی را «تاریخی» و «ماندگار» توصیف و درباره موارد دیگر صحبت کرد.

عملکرد تیم در بازی امشب؟
فکر می‌کنم ۳۵ دقیقه اول بهترین عملکرد فصل ما بود، اما پس از آن فاصله‌هایی بین خطوط در زمین وجود داشت. شما نمی‌توانید در مقابل لیورپول این اجازه را بدهید. آنها همان لیورپول همیشگی بودند و بارها ما را اذیت کردند.

حذف لیورپول و حضور در نیمه‌نهایی؟
ما در این بازی ریسک کردیم. بازیکنان عالی بودند و ذهنیت و نگرش آنها عالی بود. آنها به این پیروزی باور داشتند و ما بالاخره این کار را انجام دادیم. این یک شب تاریخی در باشگاه است. این بازی تا سالیان زیادی در ذهن هواداران و اعضای باشگاه خواهد ماند.

نمایش راشفورد؟
او شب خوبی را پشت سر گذاشت و گل فوق‌العاده‌ای زد. مارکوس اکنون در مسیر درستی قرار دارد. من مطمئنم او به راه خود ادامه خواهد داد و فکر می‌کنم این الهام‌بخش بازیکنان دیگر می‌شود.

گل برتری دیالو؟
این شب را باید به نام او بزنیم. او وارد زمین شد، بازی خیلی خوبی انجام داد و به حقش هم رسید. به او تبریک می‌گویم.

بازی با کاونتری در مرحله بعد؟
ما دیروز بازی کاونتری را دیدیم که تیم بسیار خوبی بود. بازی سختی خواهد بود، اما ما می‌خواهیم به فینال برویم، بنابراین باید به بهترین شکل ممکن آماده شویم و بهترین بازی خود را انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • خنده های تمسخرآمیز هوادار منچستریونایتد به بازیکنان لیورپول پس از پایان دیدار / فیلم
  • هوادار منچستریونایتد و خندیدن به بازیکنان لیورپول در مقابل آنها پس از پیروزی برابر این تیم / فیلم
  • دیدگاه ژورنالیست؛ فوتبال کلاسیک اولدترافورد به چهارگانه کلوپ پایان داد
  • روی کین: پیروزی مقابل لیوپول می‌تواند نقطه عطفی برای تن هاخ باشد
  • نمره قبولی در لیگ و تجدیدی تیم ملی
  • تن‌هاخ: امشب در تاریخ یونایتد ماندگار می‌شود
  • منچستریونایتد ۴-۳ لیورپول/ کامبک جنون آمیز شیاطین سرخ و صعود به نیمه نهایی+ فیلم
  • شدت تمرینات اریک تن هاخ، عامل مصدومیت جدید کاسمیرو
  • بازیکنان لیورپول جانشین کلوپ را انتخاب کردند
  • مربی محبوب بازیکنان لیورپول برای جانشینی کلوپ