Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک ؛ رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت : این ستاد تاکنون بیش از 30 هزار طرح در کشور اجرا کرده که بیش از 360 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است.
مخبر که صبح امروز برای افتتاح بزرگترین گلخانه ی هیدروپونیک کشور به زرندیه در استان مرکزی آمده بود افزود : محور اصلی فعالیت های این ستاد توانمند سازی اقتصادی، اشتغال و ایجاد انگیزه، دلگرمی و امید آفرینی بین مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه حل مشکل اشتغال تنها بر عهده دولت و حاکمیت نیست گفت : باید خود مردم را برای ایجاد اشتغال درگیر کنیم چرا که تنها راه ایجاد فرصت های شغلی در کشور حضور مردم در این عرصه است.
مخبر محوریت دادن به مردم را یکی از کارهای مهم این ستاد دانست و افزود : در بنیاد برکت 310 طرح اقتصادی با مشارکت مردم اجرا کردیم که بیش از 190 طرح را از عهده ستاد خارج و به مردم واگذار شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد پایگاه‌های شغلی مجازی دانش بنیان و استارت آپ برای اشتغال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سیدمحمود حسینی پور دیشب  در پایان دیدار چهره به چهره با مردم در دفتر غرب استانداری مازندران با اشاره به اینکه عمده درخواست‌های مردمی مربوط به اشتغال و بیکاری بوده است، افزود: بیشتر متقاضیان کار در مازندران با تحصیلات عالی هستند که به دنبال ایجاد اشتغال در دولت خواهند بود.لذا تقویت و ایجاد پایگاه‌های شغلی مجازی دانش بنیان و استارت آپ برای اشتغال، امری لازم است.

وی تصریح کرد: بیشترین فراوانی افراد بیکار و جویای اشتغال در مازندران فارغ التحصیلان با تحصیلات عالی هستند و به دنبال آنها خانواده‌ها هم می‌آیند فرزندان شان در ارگان‌های دولتی مشغول شوند ولی دولت به دنبال کوچک سازی خود است.

وی با اشاره به دیگر تقاضا‌های مردم، یادآور شد: تقاضا در زمینه بافت فرسوده بالا بوده و درخواست‌های دیگر مراجعه کنندگان مربوط به بافت‌های فرسوده‌ای بوده که نیازمند مشارکت شهرداری هاست.

حسینی پور با اعلام اینکه ما در راستای تبدیل بافت‌های فرسوده مازندران در سطح کلان در اداره کل راه و شهرسازی استان برنامه‌های فراوان داریم، متذکر شد: دیگر درخواست‌ها مربوط به طرح‌های هادی روستایی است که بیشترین اختلافات و مشکلات مردم در این طرح‌ها بوده است.

حسینی پور ادامه داد: بخش دیگر درخواست‌ها مربوط به بحث البرز مرکزی و محدودیت‌هایی با جنبه محیط زیستی است و سرمایه گذاران در این حوزه پیگیری‌هایی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با شناخت دقیق از مسائلی که در حوزه غرب مازندران وجود دارد به صورت ریشه‌ای در شورای سیاستگذاری استان مسائل حل شود تا مراجعات به دفتر غرب مازندران کاهش پیدا کند.


دیگر خبرها

  • اعطای هدایا به شش خانواده سه قلوی استان فارسی
  • ایجاد ۲ هزارو ۱۰۵ فرصت شغلی از ابتدای امسال درگناباد
  • تجلیل از پیشگامان عرصه احسان و نیکوکاری استان بوشهر
  • رزمایش همدلی و احسان در کهگیلویه وبویراحمد
  • رزمایش همدلی و احسان
  • امسال ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی ایجاد شد
  • توسعه همکاری جهاددانشگاهی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه‌های مختلف صنعتی
  • توسعه همکاری جهاد دانشگاهی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)
  • لزوم ایجاد پایگاه‌های شغلی مجازی دانش بنیان و استارت آپ برای اشتغال
  • ساخت خوابگاه برای ۱۰۰۰ دختر دانشجو توسط بنیاد ۱۵ خرداد