Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:31:40 GMT

اختلال تلفنی در 3 مرکز مخابراتی از دوم بهمن

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۱۹۳۷۲

اختلال تلفنی در 3 مرکز مخابراتی از دوم بهمن

تهران- ایرنا- شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: ارتباط تلفنی مرکزهای مخابراتی باغکمش پردیس، ولی عصر و شهید توکلی برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلی از دوم بهمن ماه (فردا) مختل می شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات باغکمش پردیس با پیش شماره 76255 در محدوده این مرکز به مدت 48 ساعت مختل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مرکز مخابرات ولی عصر با پیش شماره های 7750 تا 7753، 7760 تا 7768 در محدوده خیابانهای ناطقی و بهارستان اختلال ایجاد می شود.
در مرکز مخابرات شهید توکلی با پیش شماره های 4450 تا 4459 در محدوده اتوبان کرج، شهرک آزادی، بلوار امام خمینی، تختی، تیر2 به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.
براساس آخرین گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضریب نفوذ تلفن ثابت کشور در بازه زمانی ابتدای سال 1386 تا انتهای شهریورماه امسال در حالی به رقم 38.69 درصد رسید که در سال 1386 این ضریب 33.43درصد و در پایان خردادماه امسال 38.61 بود.
تعداد تلفن های ثابت دایری کشور تا پایان پارسال 30 میلیون و 506 هزار و 633 شماره بود و خردادماه امسال به 30 میلیون و 590 هزار و 323 شماره رسیده است.
افزایش ضریب نفوذ تلفن ثابت به عدد 38.69 نشان دهنده آن است که با وجود توسعه تلفن همراه در کشور و توزیع بیش از 165 میلیون سیم کارت هنوز تلفن ثابت جایگاه خود را در بین مردم از دست نداده و همچنان یکی از اصلی ترین وسایل ارتباطی مردم با یکدیگر است.
تعداد مشترک پهن باند ثابت کشور تا پایان اسفندماه پارسال 9 میلیون و 408 هزار و 23 مشترک بود که در پایان شهریورماه امسال به 10 میلیون و 490 هزار و 118مشترک رسید.
آمار تلفن های همگانی کشور نیز تا پایان سال 1395 حدود 115هزار و 764دستگاه بود که تا پایان خردادماه امسال به رقم 115 هزار و 550 دستگاه رسید و این امر نشانگر کاهش تعداد دستگاه های تلفن همگانی در کشور در رقابت با تلفن همراه است.
شمار روستاهای دارای تلفن خانگی بر پایه تازه ترین گزارش، دفتر بررسی های فنی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به رقم 48 هزار و 976 روستا رسید.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*2078*2025
تنظیم: محمد مهدی بهرامی*انتشاردهنده: لیلا جودی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است