Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) برای نزول باران رحمت الهی صبح روز پنج‌شنبه ۵ بهمن ماه نماز طلب باران را اقامه می‌کنند. ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مردم سومین حرم اهل بیت(ع) برای نزول باران رحمت الهی ساعت 9 صبح  روز پنج‌شنبه 5 بهمن ماه در حرم احمدبن‌موسی(ع) نماز طلب باران را اقامه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این برنامه با دعوت جامعه روحانیت شیراز برگزار می‌شود و اقامه نماز را آیت‌الله علی‌اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی انجام می‌دهد. 

پیش از این نیز در جمعه 29 دی ماه نماز طلب باران در جوار گلزار شهدای شیراز برگزار شد. 

پس از گذشت حدود 4 ماه از فصل پاییز و زمستان هنوز بارش قابل ملاحظه‌ای در استان فارس صورت نگرفته است. به گفته حمیدرضا دهقانی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان فارس، کاهش بارش‌های فارس در 47 سال گذشته  بی‌سابقه بوده و این روند پایداری چاه‌های تامین آب استان فارس را به خطر می‌اندازد.

سید محمدجعفر ناظم السادات، رئیس مرکز پژوهش‌های جوی و اقیانوسی دانشگاه شیراز، نیز در گفت‌وگو با تسنیم گفته است پیش‌بینی می‌شود که امسال بارش‌ها در استان فارس وضعیت مناسبی نخواهد داشت و بادها در جهت منفی ابرها حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ ت

R41382/P1336/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رگباری باران در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، بارش باران بهاری شهر شیراز و برخی نقاط استان را بهره‌مند از رحمت الهی کرد.

کارشناس هواشناسی فارس گفت :بارش های عصر امروز در شرق استان فارس شدت بیشتری دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش باران و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • بارش رگباری باران در فارس
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • بارش باران رگباری در شیراز
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه