Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@03:44:58 GMT

برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س) با تلاوت «شاکرنژاد»

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۱۹۶۹۲

برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س) با تلاوت «شاکرنژاد»

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جشن میلاد بانوی صبر و استقامت سه شنبه، سوم بهمن‌ماه از ساعت 19:30 در حسینیه قائمیه واقع در شریعتی، بعد از پل رومی، کوچه نبوی با تلاوت حامد شاکرنژاد، قاری ممتاز کشورمان برگزار می‌شود.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان نیز به سخنرانی خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترتیل و تندخوانی جزء هفتم قرآن

جزء هفتم قرآن را با ترتیل شهریار پرهیزگار،معتز آقایی و عباس امام جمعه می‌شنوید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله در روایتی فرمود: «نَوِّرُوا بُیُوتَکُمْ بِتِلَاوَةِ الْقُرْآنِ وَ لَا تَتَّخِذُوهَا قُبُوراً کَمَا فَعَلَتِ الْیَهُودُ وَ النَّصَارَى صَلَّوْا فِی الْبِیَعِ وَ الْکَنَائِسِ وَ عَطَّلُوا بُیُوتَهُمْ اِنَّ البَیتَ اِذا کَثُرَ فیهِ تِلاوَةُ القُرآنِ کَثُرَ خَیرُهُ وَ اتَّسَعَ اَهلُهُ وَ اَضاءَ لاَهلِ السَّماءِ کَما تُضى ءُ نُجومُ السَّماءِ لاَهلِ الدُّنیا»؛ یعنی «خانه‌هایتان را با تلاوت‌قرآن نورانى کنید و آن‌ها را همچون یهود و نصارا ـ که نماز و عبادت را در خانه‌ها تعطیل کرده، تنها در کنیسه و کلیسا انجام مى‌دهند ـ به گورستان تبدیل نکنید؛ خانه‌اى که در آن قرآن فراوان خوانده شود:خیر آن بسیار شود و به اهل آن وسعت داده شود و براى آسمان بدرخشد چنان که ستارگان آسمان براى زمینیان مى‌درخشند؛‌ ...». (کافى، ج 2، ص 610) با دقت بر این روایت شریف درمی‌یابیم افراد به واسطه تلاوت فراوان آیات شریفه قرآن بر خود و محیط زندگی خویش می‌توانند اثرات معنوی فراوانی بر جای گذارند و از ثمرات آن در راستای اصلاح سبک زندگی استفاده کنند.

حال که ماه رمضان مطابق با روایت امام باقر علیه‌السلام «رَبِیعُ الْقُرْآن» یا بهار قرآن است، بهترین فرصت برای انس با قرآن است، مضاف بر اینکه ثواب اعمال عبادی از جمله تلاوت قرآن در این ماه مضاعف می‌شود. امام رضا علیه‌السلام در بیان ثواب قرائت یک آیه از قرآن کریم در ماه ضیافت الهی فرمود: «مَنْ قَرَأَ فِی شَهْرِ رَمَضَانَ آیَهً مِنْ کِتَابِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ کَانَ کَمَنْ خَتَمَ الْقُرْآنَ فِی غَیْرِهِ مِنَ الشُّهُور»؛ یعنی هرکه در ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند، مثل این است که در ماه‌هاى دیگر قرآن را ختم کرده باشد. (فضائل الاشهر الثلاثه ص97)

تفسیر| آیا منظور از "آسمان‌های هفتگانه" سیاره‌های منظومه شمسی است؟

در این راستا هر روز یک جزء قرآن با تلاوت ترتیل سه قاری ممتاز کشورمان یعنی استاد شهریار پرهیزگار، استاد معتز آقایی و عباس امام جمعه منتشر می‌شود. برای آن عده از مؤمنانی که علاقه دارند هر جزء از قرآن را به صورت تندخوانی و طی نیم ساعت تلاوت کنند، تلاوت استاد معتز پیشنهاد می‌شود. 

استاد پرهیزگار (ترتیل)

استاد معتز آقایی (تندخوانی)

عباس امام جمعه (ترتیل)

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • این زن ساقی آب آهوان جزیره قشم است
  • طرح تلاوت ملی نوجوانان و جوانان در استان سمنان برگزار شد
  • ترتیل و تندخوانی جزء هفتم قرآن
  • ندای ملکوتی قرآن با صوت دل انگیز استاد شاکرنژاد در خوی 
  • واکنش داوران برنامه محفل به تلاوت فوق العاده پسر نوجوان | ببینید
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • محفل انس با قرآن کریم با قرائت استاد حاج حامد شاکرنژاد در خوی
  • ترتیل و تندخوانی جزء ششم قرآن
  • برگزاری برنامه‌های نوروز و ماه رمضان در ۳ پهنه پایتخت/ پیش‌بینی بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از برج میلاد
  • (ویدئو) تلاوت آیات قرآن توسط بازیگر «زخم کاری» روی آنتن زنده