Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره یونانی میلواکی خود را کابوس بازیکنان لیگ می داند.

طرفداری- جیانیس آنتتوکومپو، ستاره میلواکی باکس برای دومین بار در طول دوران بازی خود در All-Star بازی خواهد کرد. او موفق شد تا بیشترین رای را از بازیکنان برای حضور در این مسابقه دریافت کند. شاید همه بازیکنان لیگ این رای گیری را جدی نگرفته باشند اما کسب بیشترین رای از بازیکنان در مقایسه با لبران جیمز اتفاق حیرت آوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش usatoday پس از مشخص شدن کاپیتان های بازی All-Star، استفن کری اعلام کرده بود که برای این که با دانک های جیانیس رو به رو نشود، او را در تیم خود انتخاب خواهد کرد.

جیانیس درباره انتخاب شدن برای بازی در مسابقه ستاره ها گفت:

 فکر می کنم بازیکنان تلاش من در بازی را می بینند و به همین دلیل به من رای دادند. من در هر مسابقه سخت تلاش می کنم تا به تیمم برای رسیدن به پیروزی کمک کنم. فکر می کنم برای آنها مانند یک کابوس باشم و خب آنها هم به من رای دادند.

او درباره این که ترجیح می دهد از سوی کدام بازیکن انتخاب شود، گفت:

برایم مهم نیست؛ فقط نمی خواهم به عنوان آخرین نفر انتخاب شوم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!

به گزارش ورزش سه، حسن‌زاده که یکی از مردهای مطمئن شمسایی است و در ضربات پنالتی با خونسردی ماموریتش را انجام داد بعد از سوت بازی و دقایق کوتاهی که ملی‌پوشان شادیشان را با هواداران حاضر در استادیوم و عکاسان شریک شدند آنها را جمع کرد و گفت: جشن همینجا تمام می‌شود و باید روی بازی بعد با تایلند تمرکز‌ کنیم.

حسن‌زاده که با صدای بلند بازیکنان را خطاب قرار داد ادامه داد: ما باید نمایش بهتری داشته باشیم، باید قوی‌تر بازی کنیم که جای حرف و حدیثی نماند، ما یک تیم هستیم که برای شادی مردم می‌جنگیم، اینجا هستیم چون ماموریت ما قهرمانی است.

بازیکنان با فریاد «یا زهرا» با او همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏